Serviceminded administatör

Serviceminded administatör

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi omgående en administratör till en av våra kunder i Norrköping!

Dina arbetsuppgifter
Du tillsammans med din kollega ger företagets kunder bästa möjliga support och kundupplevelse. I det dagliga arbetet hanterar du beställningar och säkerställer transporter samt bistår med hjälp kring logistikfrågor som uppkommer kring transporter. Som administratör ingår bland annat arbetsuppgifter som kontakt med chaufförer på plats, väga in last och serva kunder via telefonsamtal och mail.

Du kommer i rollen som administratör arbeta nära verksamheten och många gånger fungera som klistret mellan de olika avdelningarna. Rollen kräver även ett nära samarbete med andra filialer runt om i Sverige och teamarbete blir därmed en viktig del i arbetet.

Arbetet innefattar även resor till kundens övriga anläggningar, främst inom Östergötland.



Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du är en nyfiken problemlösare som uppskattar att arbetsdagarnas innehåll kan variera. Precis som dina kollegor runt om i landet är du en lagspelare som sprider positiv energi och som bidrar till ett härligt arbetsklimat. Ett intresse för hållbar återvinning och transportfrågor är meriterande.

För att passa för rollen ser vi dig som mår bra i en föränderlig arbetsmiljö och känner ett stort ansvarstagande i arbetet. Som person är du mån om att serva och assistera på bästa sätt oavsett om du har kontakt med en kund, chaufför eller kollega. Vi ser därför att du trivs med sociala kontakter och att samarbeta tillsammans med andra.

Vi letar efter dig som tidigare har jobbat inom exempelvis kundtjänst, kundservice, eller som ordermottagare. Det viktigaste är att du är serviceminded och tycker om att serva kunden. Vidare har du god vana av att arbeta i affärssystem och Office-paketet samt B-körkort och tillgång till egen bil.


Ansökningsförfarande
Urval till denna tjänst kommer ske löpande så skicka in din ansökning redan idag. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, www.skill.se. För rätt person finns goda chanser till anställning hos kund efter avslutad inhyrningsperiod. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Emma Kilian på följande kontaktuppgifter: Emma.kilian@skill.se. Tycker du att detta låter som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan nu!

Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2020
  • Ansök senast: 31 december 2020

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024