Serviceminded administratör

Arbetsbeskrivning

Vill Du arbeta som spindeln i nätet och trivs du med många olika och varierande arbetsuppgifter?Har Du ett professionellt förhållningssätt och är mån om att leverera en hög service, internt såväl som externt?- Sök då arbetet på Syntell AB.Detta är ett bemanningsuppdrag som kan leda till en anställning hos Syntell AB.Om företaget Syntell är Skandinaviens ledande leverantör av avancerade konsult- och utbildningstjänster inom Systems Engineering och Life Cycle Management, tillexempel anbuds - och upphandlingsstöd, projekt - och produktledning samt kravhantering.Syntells breda kompetens och gedigna erfarenhet av arbete i olika miljöer ger ett komplett stöd för all verksamhet som gäller anskaffning, utveckling, leverans eller förvaltning av komplexa tekniska system.Arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra det administrativa teamet bestående av 4 personer.Dina arbetsuppgifter kommer att omfatta vissa ekonomiska sysslor, såsom registrering av leverantörs- och kundfakturor samt registrering av betalningar.Du kommer även att sammanställa kostnader för den norska verksamheten i Excel.Eftersom många av konsulterna i verksamheten reser i sitt arbete, kommer Du att serva dem med resebokningar i samarbete med resebolaget.I arbetet ingår även kontorsadministration som exempelvis beställning av kontorsvaror och kaffe etc., samt att ta emot besökare, posthantering mm. Om tid finns kommer du även att avlasta Contractmanagern med diverse administrativa sysslor.Vem är du?Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av administrativt arbete.Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet.Då företaget är verksamt internationellt ser vi att dina kunskaper i engelska är goda.För att passa in i rollen och företaget är du prestigelös samt serviceminded.Du trivs med varierande arbetsuppgifter i en dynamisk miljö.Du tar dig an arbetsuppgifter på ett strukturerat och noggrann sätt och är mån om att leverera hög kvalitet.Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 8 december 2010
  • Ansök senast: 7 januari 2011

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024