Serviceminded administratör till nyöppnad vuxenutbildning!

Serviceminded administratör till nyöppnad vuxenutbildning!

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en duktig administratör till vår nyöppnade skola i Stockholm där vi erbjuder vuxenutbildning inom industri. Som administratör hos oss spelar du en viktig roll då du är spindeln i nätet i många sammanhang. Du är med och välkomnar nya elever, besökare och kunder till skolan och deltar i interna möten med övriga kollegor så väl möten med externa parter. Rollen innefattar ett stort administrativt arbete med exempel på uppgifter som att ansvara för att eleverna får den informationen de ska ha, kontinuerligt uppdatera scheman, fakturera, ansvara för skolans mejl och telefon, registrera kurser, studieplaner, betyg och nya elever i vårt system samt uppdatera skolans läroplattform It´s Learning. Vidare ingår registrering av nya medarbetare i vårt system och dela ut olika behörigheter samt ta fram, genomföra och sammanställa enkäter, statistik och rapporter. Du ska även finnas där för eleverna och hjälpa dessa med kursintyg och olika ärenden och frågor.

Din profil
För att passa i denna roll är det viktigt att du är ordningsam, strukturerad och noggrann i ditt arbete med en god IT-vana. Meriterande är erfarenhet av systemet it's Learning och Alvis, men har du inte detta tror vi att du är har fallenhet och vilja att lära dig nytt. Du bör ha erfarenhet av att ha många projekt igång samtidigt och förmågan att prioritera när det behövs. Vi söker dig som vill agera spindeln i nätet genom att vara lyhörd, serviceminded och handlingskraftig. Du bör tycka om ett varierande arbete som präglas lika mycket av relationsskapande som administrativa uppgifter. Då företaget befinner sig på en stor tillväxtresa tror vi att du uppskattar ett utvecklande arbete där du ibland behöver vara flexibel och tänka nytt. Du kommer arbeta tätt ihop med dina kollegor i en liten personalstyrka så din samarbetsförmåga bör vara stor, och vi vill såklart att du bidrar till en social och trygg arbetsplats. Erfarenhet från liknande roll och relevant utbildning ses som meriterande men vi kommer lägga stor vikt vid personlighet i den här rekryteringen.

Om företaget
Veldi Kompetens erbjuder dig en strategisk nyckelroll med en attraktiv närhet till både kärnverksamhet och ledning i en modern organisation som befinner sig i en långsiktigt spännande tillväxtfas. Du kommer sitta i fina lokaler i Årstaberg med bra kommunikationer, och ingå i ett arbetslag som värdesätter ett kreativt arbetssätt där eget initiativtagande uppmuntras. Veldi Kompetens har idag verksamheter inom utbildning, rekrytering och bemanning samt stöd och matchning vilka alla växer snabbt, och med grund i ovan omställning har vi siktet inställt på att starta upp nya verksamheter inom kompetensförsörjning. Kort och gott – vi erbjuder dig en viktig roll i ett företag som befinner sig i en spännande tillväxtfas!

Skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer hålls löpande och tillsättning kan därmed ske innan sista ansökningsdag. Inga ansökningar tas emot via mejl utan endast via ansökningslänken på vår hemsida. Vi tillämpar provanställning i sex månader.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Veldi Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2021
  • Ansök senast: 16 maj 2021

Postadress

Industrivägen 4
Halmstad, 30241

Liknande jobb


20 november 2024

Tentamenssamordnare SLU

Tentamenssamordnare SLU

20 november 2024

Administratör

7 november 2024

IB-koordinatör

IB-koordinatör

6 november 2024