Serviceminded administratör till Swedbank!

Serviceminded administratör till Swedbank!

Arbetsbeskrivning

Om du har en fingertoppskänsla för kundservice och tycker om att arbeta noggrant kan det här vara din chans att få bli en del av Sveriges största banker och få jobba tätt i team tillsammans med andra administratörer. Du blir en del av Autoplan-avdelningen på banken och kommer att få arbeta med roliga och varierande arbetsuppgifter!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en back office-administratör med en känsla för kundservice till Swedbank och de vill gärna utöka teamet med dig som har tidigare erfarenhet av just kundservice och administration. På Autoplan-avdelningen är de cirka 70 personer och du kommer att ingå i ett av tre team, som i dagsläget består av ungefär 15 personer. Det är ett team som har högt i tak och som gärna delar med sig av sina kunskaper för att du ska komma in i teamet och i arbetsuppgifterna så enkelt som möjligt.

Du erbjuds


* En dedikerad konsultchef och karriärspartner
* En chans att lära dig mer om Autoplan och leasing-erbjudandet
* En möjlighet att bli en del av ett kompetent och drivet team på en av Sveriges största banker


Du kommer att bli anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos Swedbank. Uppdraget är på heltid och sträcker sig fram till sista augusti 2023.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och hantera beställningar från kunder
- Lägga upp leasingkontrakt
- Utföra ändringar i befintliga kontrakt
- Ha kontakt med interna och externa intressenter via mail och telefon

VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver på svenska och engelska obehindrat, då det ingår i det dagliga arbetet
- Har tidigare erfarenhet av administration och att arbeta med siffror

Det är meriterande om du


* Har erfarenhet av leasingarbete eller kundtjänst


Till denna roll söker vi dig som är samarbetsvillig och som trivs med att arbeta i team, som tycker om att arbeta mot uppsatta mål och som med lätthet kan hålla koll på flera olika ärenden samtidigt.

Övrig information


* Start: 1 maj
* Omfattning: Heltid
* Placering: Sundbyberg


Innan avtalsskrivning kommer en kreditcheck och ett utdrag ur belastningsregistret begäras in. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2023
  • Ansök senast: 29 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024