OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Vi söker en förvaltningsassistent till vår konsultverksamhet. Ditt första uppdrag, som varar minst sex månader, blir hos ett fastighetsbolag i centrala Malmö. Vi vill att du kan börja omgående. Då vi arbetar med ett löpande urval, tar vi gärna emot din ansökan redan idag. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att ansvara för hyresadministration och övriga administrativa uppgifter inom förvaltningsteamet. Dina huvuduppgifter blir: - registrera budget och prognoser, inklusive arbetsunderlag (i Agresso) - sköta objektsregistrering/uppdatering i Fastnet - bekräfta uppsägningar till kund, registrera dessa i Fastnet och se till att berörda parter informeras - ansvara för hyresavisering och hyresreskontra - administrativ projekthantering - avräkning av bränsle - fakturera kunder (inklusive krav och inkasso) - hantering av kunduppgifter. Dessutom fungerar du som 'spindeln i nätet' på kontoret och utgör en allmän administrativ support. UTBILDNING/ERFARENHET Du är minst gymnasieutbildad, gärna med inriktning mot ekonomi. Du har några års erfarenhet av administrativt arbete och har du arbetat med hyresadministration är det mycket meriterande, liksom vana från FastNet eller annat fastighetssystem. Du är en lagspelare som har förmågan att ta egna initiativ och få saker att hända. Du har ett utvecklat siffersinne och trivs i en serviceinriktad roll och du tar stort ansvar för dina uppgifter. Du är öppen, utåtriktad och positiv. FÖRETAGSPRESENTATION