OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en entusiastisk lagspelare som värdesätter god kvalitet och en bra kundupplevelse? Vill du arbeta i en meningsfull bransch och bidra till att förbättra effektiviteten och kvaliteten i vården? En snabbväxande, ledande leverantör av inomhuspositioneringssäkerhet, kommunikation och smarta vårdlösningar söker nu en Customer Support Specialist för att stärka sitt team och senare leda hela supportteamet.
Denna tjänst är tillsvidare och startar med en 6 månaders provanställning genom Barona för att sedan övergå till en fast anställning hos vår kund. Starten är omgående med respekt för andra åtaganden.
Ansvarsområden i rollen som Customer Support Specialist Ge support till företagets kunder via olika supportkanaler såsom telefon och e-post
Utföra analyser för att hitta och lösa grundorsaker till problem som rapporteras av kunder
Utveckla kundsupportorganisationens processer och rutiner i samarbete med andra avdelningar
Representera kunders röster för att påverka framtida produktionsförbättringar och skapa en positiv utveckling
Vad krävs för att vara framgångsrik i rollen? Ett kundcentrerat, lyhört mindset
Problemlösningsförmåga och en kan-göra-attityd
En förmåga att assistera flera kunder samtidigt på ett professionellt sätt
God teknisk förståelse och en vilja att lära sig nya system och processer
Förmåga att förklara svår information på ett enkelt sätt
Tidigare erfarenhet av en kundsupportplattform, såsom Freshdesk
Flytande svenska och skrift samt goda engelskakunskaper i tal och skrift
Vad erbjuder vi dig? Ett stabilt arbetsschema under svensk kontorstid
En aktiv roll i den dynamiska kundsupportorganisationen och en möjlighet att göra skillnad
En flexibel arbetsmiljö där medarbetarnas välmående värdesätts högt
Kan detta vara en tjänst för dig? Välkommen att ansöka!
Om du tycker tjänsten låter lockande samt kan passa dina kompetenser och erfarenheter är du varmt välkommen att ansöka redan idag. Vi går igenom urvalet löpande och rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Isabelle Hyllienmark på isabelle.hyllienmark@barona.se
Vi ser fram emot att läsa dig ansökan!