OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten: IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.IT-Resurs ingår tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB i Resurs-gruppen, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner med en omsättning på över 300 MSEK och ca 800 anställda.Läs mer om oss på www.itresurs.se.Vi söker en serviceminded och engagerad helpdesktekniker för uppdrag hos en av våra kunder.Du kommer att arbeta i en helpdesk, där ni huvudsakligen hjälper kunder med felsökning/problemlösning via telefon samt remote.Användaradministration och kontoadministration sköts via Active Directory och Exchange. Krav på arbetssökande: Vi tror att du har minst 6 månaders erfarenhet från helpdeskarbete.Du har vana att arbeta i något ärendehanteringssystem, kunskaper om kontohantering i Active Directory och Exchange samt goda kunskaper om Microsoft Office och Windows.Vidare har du goda engelska-kunskaper och en grundläggande IT-utbildning. Är du intresserad av detta uppdrag?Ansök genom att lägga in dina uppgifter på: www.itresurs.se Om du redan har en profil hos oss, kan du lätt koppla den till annonsen. Välkommen med din ansökan!!