Serviceminded HLU-handläggare

Serviceminded HLU-handläggare

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med kundservice, gillar att arbeta med många kontaktytor samt få utlopp för din administrativa ådra? Då är detta uppdraget för dig. Vi söker efter en serviceminded handläggare till ett kortare konsultuppdrag med start 21 november.

Om tjänsten
Du kommer få du en viktig och intressant serviceroll där du kommer att ha mycket kontakt med kunder, entreprenörer, leverantörer och interna enheter. Som HLU-handläggare arbetar du i ett team och blir en del av en självgående och serviceinriktad grupp. Rollen är utåtriktad med många kontaktytor vilket förutsätter att du trivs med att bygga relationer.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ge information, svara på frågor och ta emot beställningar från hyresgäster gällande lägenhetsunderhåll och tillval främst via telefon och mail
• Beställa arbeten hos entreprenör och följa upp uteliggande beställningar
• Fakturahantering
• Övrigt admin arbete


Vem är du?
Som person är du serviceinriktad och engagerad.. Du är lyhörd och mån om att alltid ge god service och leverera ett kvalitativt arbete. Du är initiativtagande och har en förmåga att tänka analytiskt och kreativt kring olika lösningar på problem. Du ska tycka om att vara en del av ett team där samarbete är en förutsättning för att lyckas.

• Minst avslutad gymnasieexamen
• Minst 2 års erfarenhet av kundtjänstarbete eller liknande
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntlig och skriftligt
• Hög digital mognad med goda kunskaper i Excel och ett genuint intresse för digitalisering
• Snabblärd i nya system och arbetssätt
• Kunskaper inom övriga språk samt fastighetssystemet Fast2 är meriterande


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Övrig info: start 21 november till 28 februari 2022. Du kommer tillhöra kontoret i Farsta.
Arbetstider:
Må-To 08.00-17.00
Fr 08.00-14.00

Ansökan sker genom annons, vi tar ej emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2021
  • Ansök senast: 15 november 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024