OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi medarbetare till ett välkänt varuhuslogistikcenter och E-handel i centrala Stockholm.
Vi söker dig som brinner för att ge god service och drivs av mötet med människor. Du är positiv, har god samarbetsförmåga, är noggrann och stresstålig samt har viljan att göra det lilla extra för kunden.
Arbetsuppgifter
Som medarbetare på varuhusets logistikcenter eller e-handelslogistik kommer du att fungera som representant för varuhusets interna och externa kunder. Din uppgift blir att alltid ge kunderna ett exceptionellt bemötande och leverera service utöver förväntan.
Logistikcenters funktion innefattar varumottagning, plock, bud & paket, shipping, samshipping och att besvara allmänna kundfrågor. I arbetsuppgifterna ingår även hantering av logistikfrågor gentemot kund och svara på kundmejl.
Vem söker vi?
Vi uppskattar personliga egenskaper som social kompetens, lyhördhet och god samarbetsförmåga. Som person är du driven och noggrann i ditt arbete. Du är även utåtriktad och har ett gott bemötande gentemot kunder och dina medarbetare. Vi ser att du är självgående och flexibel.
Att du är flexibel och har rätt inställning till att jobba ser vi som en självklarhet och du kan givetvis lämna goda referenser.
Kvalifikationer
Vi tror att du har tidigare erfarenhet inom lagerarbete och e-handellogistiken. Du har kanske även arbetat i butik tidigare och tycker om att ge allra högsta service till andra människor. Då varuhuset präglas av internationell och mångkulturell miljö ser vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du har även god datorvana då du kommer arbeta i affärssystem.
Tillträde:
Enligt överenskommelse.
Anställning:
Tillsvidareanställning på 30 timmar/vecka.
Lön:
Lön enligt avtal.
Övrigt:
För mer information om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Jim Björkman på 073-420 46 36 eller mail jim@bemannix.se. Ansök redan idag, intervjuer sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!