OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Marketing Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Rollen har funnits i ett par år och uppkom i samband med att belastningen av administrativa uppgifter ökade hos marknadsavdelningen. Du kommer att vara och bidra till Marketing Support teamet som består 4 personer som i sin tur tillhör företagets Corporate marketingteam.
För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt.
Arbetsuppgifter
Som Marketing Support kommer du att stötta det administrativa arbetet i de tidiga delarna av inköpsprocessen för olika produkter. Du kommer att ha ett fyrtiotal kontaktytor inom organisationen på både marknad- och säljavdelningen, dessutom kommer du att ha kontakt med medarbetare i de övriga nordiska länderna. Det är därför viktigt att du trivs med uppsökande kontakt och proaktivt söker information som driver ditt arbete framåt
Du kommer exempelvis att:
- Handlägga interna inköpsförfrågningar
- Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt
- Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas
Vi söker dig som
- Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet
- Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet
- Har goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Excel
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen
- Har god systemvana
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Har god kommunikativ förmåga
- Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk
Som person är du serviceminded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framför allt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Kontrakt: 2 års konsultuppdrag med goda chanser till förlängning
Att jobba som konsult på The Wofi
Vi är medlemmar i Almega vilket innebär att som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agerar bollplank och rådgivare vid behov.
Frågor om rekryteringsprocessen eller jobbet? Ta kontakt med Linda på linda.g@thewofi.se.
Välkommen med ansökan!