Serviceminded och noggrann orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Nu söker Framtiden dig som brinner för att ha nöjda kunder och som vill jobba med orderadministration hos vår kund. Vår kund tillhandahåller säkerhetslösningar som skyddar hemanvändare och företag mot datavirus och andra hot på internet och mobila nätverk. Dessa säkerhetslösningar finns tillgängliga som tjänst via över 150 internetoperatörer och mobiloperatörer, samt som licenser via tusentals återförsäljare världen över Arbetsuppgifter och omfattning: Du kommer att ha ansvar för orderläggningen på företagets Stockholmskontor. Detta innebär att registrera ordrar i systemet samt svara på kundtjänstärenden via e-post och telefon. Till en början är det uthyrning på heltid till kund, men efter några månader övergår det i en tillsvidareanställning hos kunden. Detta jobb är perfekt för dig som gillar att arbeta med administration och som trivs med att samarbeta med andra i ett glatt och härligt gäng. Skallkrav: Vi ser helst att du har arbetat med orderadministration tidigare. Du bör ha vana av att arbeta i något datasystem samt MS Office Meriterande krav: Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta i Siebel samt om du har ekonomisk kunskap i form av utbildning eller erfarenhet. Dock är detta inget krav. Personliga egenskaper: Du bör vara noggrann, serviceminded, alert, positiv samt kunna ta egna initiativ.

Sammanfattning

Postadress

Warfvingesväg 31
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024