OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av att arbeta i ett familjärt, växande och globalt företag tillsammans med fantastiska kollegor? Vi söker dig som vill jobba med onboarding av nya kunder och kundnöjdhet!
Vi erbjuder dig en arbetsplats med flexibla arbetstider, möjlighet att arbeta hemifrån samt till stor del digitalt. Du får även kontinuerligt vidareutbildning och chansen att arbeta med kunder över hela landet.
Om tjänsten:
Du kommer att ingå i ett onboardingteam med utgångspunkt från vårt kontor i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter är att onboarda nya kunder genom att träffa och utbilda kunden i vårt koncept och våra processer samt att tekniskt sätta upp systemen. Vidare behöver du säkerställa att samarbetet och kommunikationen med redovisningskonsulten kommer igång och att förtroendet som säljaren byggt upp behålls. Du fungerar som bryggan mellan säljavdelningen och redovisningsteamet.
Du är även med i den kontinuerliga utvecklingen av våra befintliga kunder genom att förbättra samarbete, kommunikation samt digitalisering- och automatiseringsgrad.
Du stöttar kunder, säljare och övriga medarbetare genom att demonstrera ny teknik eller nya funktioner i våra system, agera bollplank och svara på frågor. Du är superuser i våra redovisningssystem och först att lära dig nya funktioner.
Denna roll är en mycket viktig del av vår snabba tillväxtresa och därav är det är viktigt att du tillsammans med ditt team vill driva utveckling inom området och hela tiden arbetar med affärsutveckling genom att förbättra rutiner, checklistor och flöden. Du bistår vid fördelningen av nya kunder ut på kontoren och har kontakt med både kontorscheferna och sälj. I rollen ingår även att vara involverad när nya kontor tillkommer bland annat genom att utbilda nya onboardare
För att lyckas i rollen ska du:
ha teknik och systemvana
vara strukturerad
ha en mycket god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska
Meriterande:
erfarenhet av kundansvar
grundläggande kunskaper inom redovisning
Vi ser att du är serviceminded och att du är van att bemöta alla typer av människor. Du är också redo för att utvecklas och vi förväntar oss att du har en god förmåga att skapa och underhålla lönsamma affärsrelationer. Som person vill vi även att du ska vara nyfiken och lösningsorienterad.
Talenoms arbete präglas av tre värdeord – mod, vilja och omtanke och vi arbetar tillsammans för att det ska genomsyra hela organisationen. Vi är en inkluderande arbetsgivare och förespråkar mångfald och jämlikhet. Alla ansökningar behandlas utifrån ett likabehandlingsperspektiv.
Sökord: Kunder, service, onboarding, teknik, redovisning, rekrytering, ekonomi, system, engelska, jobb, kundnöjdhet, digitalt, kundansvar.
Ansökan:
Tycker du att tjänsten låter spännande och tror dig vara rätt person? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Intervjuer och urval kommer att ske löpande.
Start: Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2023-05-19
Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.