OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KRP bedriver handel, reparation samt nytillverkning av lastpallar och övrigt industriemballage, Vi arbetar rikstäckande och levererar i hela landet. Arbetsplatsen är belägen i östra hamnen med goda bussförbindelser
Vi söker nu en ny medarbetare till vårt team. Som ordermottagare/administratör hos oss arbetar du med att ta emot bokningar/order från företagets leverantörer/kunder via telefon och mail samt registrera och prissätta dessa i våra system. Vidare ansvarar du för att bevaka och följa upp hela kedjan från beställning till utförande, vilket kräver att du har förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Som nyckelperson med många kontakter både internt inom koncernen och externt mot kund och leverantör är du ansiktet utåt för företaget vilket ställer krav på hög social kompetens med inriktning säljande/kundservice.
Viss form av transportplanering/bokning kan komma att ingå i tjänsten i framtiden.
Arbetstempot är stundtals högt och vikten av att orders registreras och hanteras rätt står i fokus o är avgörande för vår framgång, därför behöver du vara stresstålig, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du har även lätt för att sammarbeta då vi jobbar tätt ihop i teamet.
Kvalifikationer:
Meriterande är tidigare erfarenhet av administrativt arbete
Meriterande är erfarenhet av transportplanering men inget krav.
Flytande svenska i tal och skrift krävs, goda kunskaper i engelska är önskvärt.
God Kunskap i Officepaketet.
Omfattning: Heltid, dagtid, Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Tjänsten kommer tillsättas snarast möjligt och vi går igenom ansökningarna löpande.