SERVICEMINDED RECEPTIONIST MED GOD ADMINISTRATIV FÖRMÅGA SÖKES!

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Vår kund, som är ett telekombolag, söker nu efter en prestigelös receptionist med driv som är duktig på att parera uppgiften att ge god service samtidigt och samtidigt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Du kommer i rollen som receptionist att arbeta med receptionsservice via frontdesk, mail och telefon, där du tar emot besökare och backoffice gällande intern personal. Vidare ansvarar du för konferensrum och göra beställningar gällande luncher, blommor fruktkorgar m.m. Du har även andra administrativa arbetsuppgifter såsom administration ring it-utrustning, mobiltelefoner och abonnemang, har kontakt med leverantörer, uppdaterar intranätet, gör felanmälningar, hanterar post, paket och bud samt bokar lokaler inför konferenser. Du har även hand om beställningar av kontorsmaterial och ansvarar vid brand för utrymning.

Låter detta som en roll som du har erfaren het av sedan tidigare vid och vill fortsätta inom? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag så processen är full gång!


Företagspresentation
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.


Kvalifikationer
- Du har minst 1 år erfarenhet av att arbeta som receptionist eller motsvarande i liknande tjänst.
- Du har receptionsutbildning eller motsvarande.
- Det är mycket meriterande om du har arbetat inom telecombranschen sedan tidigare eller arbetat inom större bolag om minst 500 anställda.
- Du har mycket god datavana.
- Du är duktig inom MS Office.
- Det är meritande om du har erfarenhet av Filemaker, Lean-kit, RCARD M5, Agresso, ALO och eller Futur.
- Du behärskar svenska samt engelska flytande i tal och skrift.


Personliga egenskaper
Vår kund söker dig som är serviceinriktad och lyhörd, som besitter stor social förmåga och är positiv. Vidare är du flexibel och trivs i en roll där du får parera flera arbetsuppgifters samtidigt. Du är noggrann, självständig men har också en god samarbetsförmåga.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, med start 2017-05-02 t.o.m 2017-08-31, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 22 mars 2017

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024