Serviceminded receptionist på deltid!

Serviceminded receptionist på deltid!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vi söker nu på uppdrag av vår kund i Lindhagen en serviceinriktad receptionist för deltidsarbete! Vill du ha en omväxlande och mångsidig roll som ditt nästa jobb- se hit!

Arbetstider: måndag-fredag kl. 08.00-14.30
Omfattning: Deltid, 75%
Läge: Lindhagen
Tillträde: Omgående
Tjänsten är ett vikariat som kommer pågå fram till hösten 2022!
Du kommer bli anställd hos Uniflex och arbeta som konsult hos en av våra kunder i Lindhagen!

Exempel på arbetsuppgifter:
-Välkomna besökare
-Hantera telefoni
-Hantera passerkort
-Rondera i lokalerna
-Hålla rent och snyggt
Med mera!

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som receptionist. Du har god datorvana och systemvana. Du talar och skriver svenska flytande och behärskar det engelska språket i såväl tal som skrift.

Arbetsuppgifterna sker under högt tempo då det finns mycket att göra på kontoret. Viktigt att vara prestigelös, flexibel och redo att ta sig ann alla olika sorters uppgifter. Du kommer att vara spindeln i nätet så viktigt att ha en god social förmåga och trivas med att dagligen interagera med kunder och intern personal.

Vi söker en person som är:
- Proaktiv
- Självgående
- Framåt, social
- Problemlösande
-En god administratör


Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Välkommen med din ansökan!



Personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenhet som receptionist ser vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.

Vi ser fram emot din ansökan!


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 1 april 2022

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


2 oktober 2024