Serviceminded receptionist till Kone

Serviceminded receptionist till Kone

Arbetsbeskrivning

Har du det som krävs för att både leverera och upprätthålla förstklassig service till både interna och externa parter? KONE söker en receptionist på heltid med uppstart i augusti.

Arbetsbeskrivning
I rollen som receptionist hos Kone har du ansvar för att ge service till både kollegor på plats, men även besökare och leverantörer till kontoret. Dina arbetsuppgifter är många och det är ofta upp till dig själv att kunna avgöra när vad och vilket behöver genomföras. Dina arbetsuppgifter består ut av:

• Ta emot besökare
• Hålla konferensrum, recepetion och lounge "rent & snyggt"
• Vara behjälplig för medarbetare och svara på frågor
• Hantera post & hålla postfacken uppdaterade med rätt namn
• Hantera och utfärda p-tillstånd
• Genomföra resebokningar
• Ansvara för kontorsmailen
• Vara kontaktperson för övrig Office Management (städ, leverans, blombud m.m.)
• Annan administration som hjälper kollegorna i teamet
• Var behjälplig i kundservice vid toppar

Vem är du
Vi ser att du har några års erfarenhet av en liknande roll som receptionist, inom kundservice, kontorsansvarig eller liknande. Du talar och skriver obehindrat i både svenska och engelska och har datavana och kunskap i Officepaketet. Vidare har du erfarenhet sen tidigare av att använda telefon och mail som arbetsredskap. Som person gillar du att ge service i allt du gör och ha många bollar i luften samtidigt. Du hittar alltid saker att förbättra och söker därför upp dina arbetsuppgifter. Du är social, nyfiken och gillar att skapa relationer med människor. Service kommer naturligt och du är strukturerad, initiativtagande och självgående.

Du erbjuds
KONE är ett globalt bolag som flera år i rad utsetts till ett av världens mest innovativa företag av Forbes Magazine. KONE är världsledande inom hiss- och rulltrappor och sitter i ljusa och fräscha lokaler på det skandinaviska huvudkontoret vid Kista Galleria. Hit tar du dig enkelt både kollektivt och med bil.

I denna roll erbjuds du frihet under ansvar för att säkerställa att kontoret är välkomnande och en arbetsplats med högt i tak och innovativt tänkande. Förutom detta blir du en del ut av ett stort och härligt Kundservice team i organisationen i Kista. Tjänsten förväntas starta i mitten på augusti och sex månader framåt. För rätt kandidat finns det chanser till förlängning efter årsskiftet. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Lilly Engfeldt på lilly.engfeldt@jurek.se

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.
sökord: Guest service assistant, Receptionist, Office Assistant, Mood manager, Front Office

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2022
  • Ansök senast: 10 juli 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


22 november 2024

11 november 2024

22 november 2024