OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten som receptionist är ett roligt arbete som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter. Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos vår kund i centrala Göteborg.
För att trivas i rollen som receptionist är det viktigt att du tycker om att hjälpa andra och att leverera service i stjärnklass! Genom ditt sätt att vara bidrar du med till att skapa en magisk känsla för alla som kommer in till kontoret.
Då ingen dag är den andra lik så krävs det att du som person är flexibel, prestigelös och lösningsorienterad.
I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Vara ansiktet utåt
- Välkomna besökare och kollegor med förstklassig service
- Göra i ordning mötesrum och gemensamma ytor när det behövs
- Mejl och telefonhantering
- Passerkort
- Beställa bud
- Posthantering och leveranser
- Administrativa arbetsuppgifter
Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ
Vi ser att du har god datorvana och goda kunskaper inom Officepaketet samt har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska.
Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, positiv, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. Du motiveras av att leverera en serviceupplevelse utöver det vanliga.
För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete!
Tjänsten är på heltid och vi tillämpar provanställning.
Uppdraget startar omgående