ServiceNow Specialist

ServiceNow Specialist

Arbetsbeskrivning

ServiceNow Specialist

Join us for your continuing career in the ServiceNow development!

Do you want to be part of a truly sustainable company where we put both our hearts and minds into developing our digital tools? Do you want to be part of an exciting Service Management journey?

COOP is currently adopting ServiceNow in several new areas with focus on value for the end-users served by the platform.

To be able to increase usage of the platform and workflow automation , we're strengthening our in-house knowledge and capabilities to secure continuity in the team. Onboarding a skilled ServiceNow Specialist/Ninja is an important key to success.

Your primary responsibilities will be:

-
Lead developer for new configuration, workflows and scripts

-
Playing a key role in continual improvement and automation of workflows

-
Responsible for platform upgrades and life-cycling of modules and integrations

-
Collaboration with partners required for roadmap activities

-
Aligning the platform with Common Service Data Model (CSDM) good practices


We offer an interesting dynamic work environment in a new and growing area. You will be reporting to Tore Jungnelius (Product owner ServiceNow) and be part of Coop Technology Services
Skills & Requirements

To be successful in this role we think that you have some of the following:

-
Holding a ServiceNow Certification, System Administrator or corresponding relevant skills in the platform

-
Experience working with implementations or development of the ServiceNow platform – primarily ITSM module and service portal

-
Degree in Computer/data Science, IT or equivalent


Who we are looking for

-
A driven and self-motivated personality with a proactive, can do mindset. Ability to learn fast and a curiosity to explore the abilities in digitalization within service management and business overall

-
Great communication skills in Swedish and English, and ability to work with many different stakeholders – product and service owners, colleagues, partners and vendors



Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,5 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter.

Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö.

Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där.

Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror.

Tillsammans kan och ska vi bli den goda kraften i mat-Sverige!

Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Nagrell
010-741 43 91
CIO Stefan Hasselgren

Stormarknadschef Jonas Englund

Inköpschef Egna varumärken Mikael Lind
010-742 60 70
Butikschef Andreas Wehler
010-741 84 01
Butikschef Emelie Erdtman
010 741 53 61
Butikschef Maria Lybeck
010 745 00 01
Kassaledare Helena Johansson
010 745 00 10
Linus Gusfors

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coop Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2022
  • Ansök senast: 13 november 2022

Besöksadress

Solna 17188 Solna
None

Postadress

Solna
Solna, 17188

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024