OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en medarbetare till servicedisken hos ett stort försäkringsbolag i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Du är stationerad i servicedisken och fungerar som "spindeln i nätet" där du tar emot och förmedla olika ärenden till rätt personer. Det kan t ex handla om butlerservice, felanmälan, konferensbokning samt viss post- och budhantering. I dina arbetsuppgifter ingår också att svara i telefon, koppla samtal samt besvara frågor och assistera medarbetarna med olika administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ingå i ett trevligt och serviceinriktat team på fem personer som har till uppgift att ansvara för internserviceavdelningen. Kvalifikationer och egenskaper Du ska ha erfarenhet av receptionistyrket och avslutad gymnasieexamen. Du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande och trivs i en miljö där detta prioriteras. Du har hög social kompetens och integritet samt ett trevligt, glatt och utåtriktat sätt. Det är viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska. Vi förutsätter att datorn är ett naturligt arbetsredskap för dig och att du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Företaget erbjuder en spännande och stimulerande arbetsmiljö där kundfokus och hög servicenivå är ledord i verksamheten.