Serviceorienterad ordermottagare sökes till spännande tjänst i Spånga!

Serviceorienterad ordermottagare sökes till spännande tjänst i Spånga!

Arbetsbeskrivning

Söker du nästa utmaning som ordermottagare? Trivs du i ett familjärt klimat med varierande arbetsuppgifter?
Då har vi det perfekta jobbet för dig! Nu söker vi en driven ordermottagare till vår kund inom nischad elektronik- och teknikkomponenter, timingkomponenter.

Arbetstider: Måndag-torsdag 08:00-16:30, fredag 08:00-15:00.
Ort: Spånga, Stockholm
Omfattning: Heltid
Start: Omgående eller enl. ök.

Arbetsbeskrivning:
Tjänsten innefattar varierande administrativa uppgifter som att ta hand om ordrar i affärssystem, vara behjälplig vid enklare ekonomi- och fakturafrågor samt telefon- och mailkontakt med leverantörer, utrikes som inrikes. Som ordermottagare hos vår kund kommer du ha en betydelsefull roll och vara en viktig del av den dagliga driften.

Företaget arbetar med avancerad teknik- och elektronikkomponenter, till exempel kristaller, oscillatorer, sensorer, antenner m.m. Det ställs inga krav på tidigare erfarenhet från arbete med timingkomponenter.

Om dig:
Vi söker dig som trivs med administrativa uppgifter samtidigt som du drivs av att arbeta serviceinriktat. För att vara aktuell för tjänsten behöver du vara noggrann, strukturerad och trivas med att ta ansvar. Du kommer att ha mycket intern och extern kontakt, därav kräver rollen att du är kommunikativ, tålmodig och en god planerare. Att du alltid strävar efter att leverera hög kvalitet och ständigt vill utvecklas i ditt arbete ser vi som en självklarhet. Har du ett intresse i teknik samt är finsktalande är det meriterande.

Kvalifikationer:

- Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av administration
- Kommunicerar på engelska i tal och skrift
- Fullständig gymnasieutbildning


Meriterande:

- Finskspråkig
- Utbildning inom Supply Chain/Inköp/Logistik
- Erfarenhet av affärssystemet pyramid


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrigt:
Sök tjänsten via ansökningslänken genom att klicka på Skicka ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta oss på 08-555 687 00, dagtid vardagar.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ett utdrag ur belastningsregistret tas på samtliga sökande som kommer till personlig intervju.

Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se!

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannix AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2021
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024