OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av service och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Service personal hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management.
Om rollen
Vi erbjuder våra kunder framtidens arbetsplats genom konstorsnära tjänster. Som Servicepersonal kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du är ansiktet utåt hos våra kunder och ansvarar över att kaffemaskiner är påfyllda och i toppskick.
Arbetsuppgifter
I den här rollen är du social, positiv och självgående. Du kommer att vara ute hos kund dagligen och säkerhetsställa att kaffemaskiner är tiptop och att dem alltid är påfyllda. I samband med Service levererar vi även förbrukningsmaterial, så som kaffe, te och mjölk. Ditt arbete är en viktig del i hur kunden upplever leveransen men även samarbetet med oss.
Krav profil
- Du innehar B-körkort
- Goda kunskaper i svenska
- Det är meriterande om du tidigare jobbat inom service men inget krav.
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven och ansvarstagande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.
Vad kan vi erbjuda dig?
- Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
- För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se)
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Halvtid (50%), med god chans till utökning av tjänsten
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Kim Söderström, på 010-8585197.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson