Serviceplanerare till leverantör inom fordonstvätt

Serviceplanerare till leverantör inom fordonstvätt

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som älskar att planera och skapa ordning i en dynamisk vardag? Vi söker nu en engagerad Serviceplanerare som vill vara med och leverera service i världsklass!

OM TJÄNSTEN
För vår kunds räkning söker en Serviceplanerare som brinner för att planera, koordinera och skapa en optimal arbetsmiljö för vår kunds tekniker och montörer.

Som Serviceplanerare ansvarar du för att hantera och prioritera kundärenden, planera service och montageresurser samt säkerställa att vår kunds dagliga arbete utförs på bästa sätt. Du blir en del av en dynamisk organisation där kvalitet och kundnöjdhet alltid står i fokus. Din insats blir avgörande för att vår kund ska nå våra mål och långsiktiga utvecklingsambitioner.

Tjänsten är ett bemanningsuppdrag via Academic Work som förväntas pågå 6 månader initialt.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Planera och koordinera dagliga service- och montageuppdrag.
* Hantera och prioritera inkommande ärenden, såsom felanmälningar och kundklagomål.
* Ansvara för fakturering och granskning av leverantörsfakturor.
* Säkerställa kvalitativ och tydlig kommunikation med kunder.
* Rapportera i leverantörers ärendehanteringssystem.
* Underhålla och kvalitetssäkra objektsregister i Jeeves.
* Planera beredskap och semester i samråd med övriga ansvariga.


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av serviceplanering eller arbetsledning
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- God geografisk kännedom
- Mycket god kunskap av att och arbeta med system som Outlook, Excel och Word.
- Har en strukturerad arbetsstil och ett starkt ordningssinne
- Har god kommunikationsförmåga och en serviceinriktad attityd.

Det är meriterande om du har
- Arbetat i affärssystemet Jeeves

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Du är en ansvarstagande, målinriktad och drivande person som motiveras av att skapa struktur och effektivitet. Din förmåga att kommunicera och lösa problem gör dig till en uppskattad kollega och en trygg kontakt. Vidare är du serviceinriktad och en har en mycket god förmåga att prioritera mellan flera arbetsuppgifter samtidigt.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2024
  • Ansök senast: 5 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


11 oktober 2023