OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen får du möjlighet att arbeta på ett globalt producerande bolag, där du sköter orderhanteringen från start till slut. Du hanterar även inköp och fakturering. Har du erfarenheten av ovanstående, ansök redan idag då start är omgående!
OM TJÄNSTEN
I rollen kommer du ingå i serviceplaneringsteamet vars uppgift är att säkerställa att deras externa servicejobb hanteras administrativt.
Du erbjuds
* Ett globalt producerande bolag
* Nya fräscha lokaler
Som anställd av Academic Work erbjuds du: Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Orderhantering och ordergenomgång med säljavdelningen
* Fakturering
* Uppläggning av kundorder och arbetsorder
* Inköp av material
* Posthantering
* Planerar resurser till beredning och serviceleverans
* Hantera underleverantörer
* Följer upp levererade projekt
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av liknande roller inom en industriell serviceleverantör eller motsvarande
- Har erfarenhet av ordermottagning
- Har erfarenhet av inköp
- Har erfarenhet av fakturering
- Har systemerfarenhet gärna från ett större affärssystem
- Har erfarenhet av Microsoft 365
- Är obehindrad i både svenska och engelska då båda språken används dagligen
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av SAP
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självutvecklande
- Kvalitetsmedveten
Vår rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
* Start: Omgående, initialt 6 månader, med möjlighet till förlängning
* Omfattning: Heltid, 100%
* Placering: Göteborg
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231