Serviceproffs till receptionen på inredningskontor centralt i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi behöver dig! Du som vet hur man bemöter kunder, ger excellent service och trivs som fisken i vattnet när du får ta ansvar över många olika och roliga arbetsuppgifter. Du kan bli vår nya stjärna på kontoret! Du kommer att jobba i en snygg, designad och kreativ miljö med inredningsbranschens mest kända varumärken runt dig. Du kommer att ha en viktig och samordnade roll här på vårt kontor i centrala Stockholm. Du har en magisk känsla för service. Att se vad som ska göras och när det skall göras är en egenskap som faller sig naturligt för dig. Har du denna egenskap så kan du mycket väl vara vår nästa kollega. Är du sedan intresserad av inredning, har hög social kompetens och därtill är duktig på att hålla många bollar i luften är du vår nya kollega! Det här är ett konsultuppdrag som för rätt kandidat har mycket goda förutsättningar att gå över till en anställning hos företaget.

Dina arbetsuppgifter
• Reception • Växel • Konferensservice • Lunchbeställningar • Assistera vår Visual Merchandiser med att hålla vårt showroom i toppskick • Kvalitetskontroller av lokalvård • Sköta kaffemaskiner • Kontakt med fastighetsvärden • Hålla kontoret trevligt och inbjudande • Vara spindeln i nätet för alla servicefunktioner på kontoret.



Din bakgrund
•??Erfarenhet från servicefunktioner inom hotell & restaurang är meriterande. •??Du behärskar svenska och engelska såväl i tal som i skrift likväl som att du är rör dig ledigt i MS Officemiljö. •??Erfarenhet från Visma affärssystem är en merit.

Dina egenskaper
Det viktigaste är att du älskar att träffa människor och att du alltid är serviceinriktad, och har kunden i fokus. Ett öga för ordning och reda, driven, utåtriktad och energisk med hög ambitionsnivå är andra viktiga egenskaper. Social och kommunikativ, med en förmåga att lyssna och anpassa dig till omgivningen är också egenskaper som vi värderar högt.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 3 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Enl avtal Enl avtal
  • Publicerat: 15 juni 2016

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024