OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som servicerådgivare har du daglig kontakt med våra kunder. Du vägleder kunderna i tekniska frågor och upprättar kostnadskalkyler samt planerar genomförandet på vår verkstad. Du hanterar telefon, fakturering och din uppgift är att se till att kunden får ett så trevligt besök som möjligt hos oss. Du blir en av två servicerådgivare som planerar den dagliga produktionen på verkstaden samtidigt som vi tillsammans arbetar som ett team för att överträffa våra kunders förväntningar.
Att arbeta med människor faller sig naturligt för dig och du tycker om att skapa goda relationer till kunder och kollegor. Din positiva attityd smittar lätt av sig och du är duktig på att balansera kraven i arbetslivet. Har du tidigare erfarenhet som servicerådgivare, kundmottagare eller verkmästare är det meriterande men inte ett krav.
För att lyckas i rollen krävs att du har god social och kommunikativ förmåga, är tekniskt kunnig och trivs i en administrativ och säljande roll. Då vi är i en expansiv fas ingår även att bevara och utveckla kundrelationer. B-körkort och god vana i Officepaketet är ett krav!
Modins grundades 1909 och är Uppsalas äldsta bilföretag. Sedan 1923 arbetar vi specialiserat med Ford och är idag en av Sveriges största Ford-återförsäljare. Vi säljer hela Fords modellprogram av nya personbilar och lätta transportlastbilar och har en fullserviceanläggning med bilförsäljning, verkstad, reservdelar, rekonditionering samt skadereparationer. Vår målsättning är att genom kunnighet, engagemang och personlig service erbjuda kvalité och 100 % kundnöjdhet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Service chef Mikael Jacobsson
070-2709407
Service chef Mikael Jacobsson
Jonas Eriksson
018-182300