OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker 1 st servicerådgivare med driv till Min bil Täby
-----------Vi söker någon som älskar mötet med människor. Att jobba med kundservice hos oss är mer än bara ett jobb - det är en livsstil! Som vår ambassadör följer du både våra varumärkens riktlinjer såväl som vår egen serviceprocess för att säkerställa hög servicenivå.
Du fyller också en viktig roll i att ge våra kunder en bra kundupplevelse under hela deras kontakt med oss. Vanligt förekommande uppgifter är att ta hand om besökande kunder, besvara förfrågningar via telefon och mail, boka in arbeten, räkna på jobb och till stor del sköta administrationen.
Du som söker rollen måste vara en framåt och ansvarsfull person som tycker om administration, problemlösning och att överträffa kundens förväntningar.
Du har tidigare erfarenhet av bilbranschen och/eller grundläggande kunskap om verkstadsprocessen. Har du tidigare erfarenhet av vårt affärssystem Winassist och Cabas ses det som extra meriterande.
För rätt person med rätt mindset finns utvecklingsmöjligheter!
För de system vi arbetar i krävs datorvana och goda kunskaper i svenska samt engelska i tal såväl som skrift.
Min bil koncernen består av 6 verkstäder runt om i Stockholms län, tillsammans är vi auktoriserade för 25 bilmärken samt ansluten till Autoexperten kedjan.
Just i Täby är vi auktoriserade för Kia, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Saab, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Chrysler, Dodge, Lancia, Abarth och Fiat Professional
Vi är även anslutna till Autoexperten vilket innebär att vi tar emot alla bilmärken.
Passar rollen in på din profil? Sök direkt!
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart som möjligt!