OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mekonomen Avesta, Belins Service AB söker en kundmottagare. Som kundmottagare är du viktig för hur kunderna uppfattar vårt företag. Vi söker dig som förstår vikten av att sätta kunden i första rummet och som har ett gott sinne för affärer.
Kvalifikationer:
Du gillar att arbeta i en utvecklande miljö där man ser möjligheter framför problem och ser det som en självklarhet att man som kollegor hjälper varandra. Du är en positiv person med ett genuint intresse att hjälpa våra kunder samt har ett välutvecklat ordningssinne. Vi ser att du har en fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet av branschen, god svenska i tal och skrift samt B-körkort.
Din roll:
• Ta emot och skapa bokningar.
• Planera dagens arbete.
• Komplettera/tidsätta arbetsorder.
• Kontakta kund vid tillkommande arbeten.
• Kontrollera materialtillgång vid tillkommande arbeten.
• Rapportera färdig bil till kund.
• Prissätta och redigera arbetsorder inför fakturering.
• Kundkontakt vid inlämning, under arbetets utförande samt vid utlämning av fordon till kund.
Övrigt:
Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid. Hos oss får du trevliga arbetskamrater på en utvecklande och trygg arbetsplats! Anställningsintervjuer pågår löpande och tjänsten kan tillsättas omgående.
Vid frågor om tjänsten kontakta:
Andreas Nyåker på 0226-531 36 eller andreas.nyaker@mekonomen.se