Servicerådgivare

Arbetsbeskrivning

BEFATTNINGSBESKRIVNING SERVICERÅDGIVARE

Ansvarsområde
Kundmottagningen

Funktion
Sköta kundkontakter på ett engagerat och kundorienterat sätt.
Boka, ta emot och lämna ut kundernas bilar.
Bedöma garantianspråk.
Hantera aktioner
Bearbeta kundreklamationer.
Vägleda kunden i tekniska frågor.
Arbeta för att alla krav i auktorisationsbestämmelserna uppfylls.
Ansvara för att verkstadens produktivitet och drift optimeras.
Kompensera kunder.
Köpa in externa arbeten.
Ansvara för att av servicechef/verkstadschef delegerade och beordrade arbetsuppgifter blir utförda.
Se till att arbetsmiljöregler följs och att skyddsutrustning används korrekt.
Känna till och arbeta i enlighet med företagets kvalitetspolicy och mål.

Befogenhet
Befattningsinnehavaren ska handla på ett sådant sätt att ovanstående kan fullföljas inom ramen för partnercertifieringen.

Rapporterar till
Servicechef/Verkstadschef

Ställföreträdare
Övriga servicerådgivare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Din Bil Sverige AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 10 december 2010
  • Ansök senast: 28 januari 2011

Besöksadress

Hammarby Fabriksväg 45
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 12008

Liknande jobb


27 november 2024

Kundmottagare

Kundmottagare

27 november 2024

Garantihandläggare

27 november 2024