Servicerådgivare sökes i Solna! (utbildning ingår)

Servicerådgivare sökes i Solna! (utbildning ingår)

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du passionerad över att erbjuda förstklassig service och finner glädje i daglig kundinteraktion? Då kan rollen som servicerådgivare vara det perfekta jobbet för dig. Som servicerådgivare får du möjligheten att arbeta på ett väletablerat företag som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är pålitlig, positiv och har en stark serviceinriktning, eftersom kundbemötandet spelar en avgörande roll för verksamhetens framgång. Du kommer att vara en del av ett inspirerande och härligt team. Arbetsuppgifterna är varierande, men en återkommande del av ditt arbete kommer vara att hantera både nya och befintliga kunder.

Som servicerådgivare kommer du dagligen ta emot telefonsamtal för att ta bokningar, ge rådgivning, göra inköp av bildelar samt att upprätta offerter och prissätta reparationer. Dessutom kommer du att interagera med kunder personligen för att besvara deras frågor och fungera som en länk mellan kunden och verkstaden. Arbetet inkluderar även att använda olika digitala system, så det är viktigt att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i sådana system. Det är en heltidstjänst och arbetstiderna är inom kontorstid.

Om du är en person som brinner för att ge service av högsta kvalitet och vill vara en del av ett dynamiskt och framgångsrikt team, så är du den vi söker!

Vi erbjuder en utbildning på två veckor hos våran kund där du kommer få lära dig om rollen som servicerådgivare och även system som man använder, man får även ersättning för dagarna som man är på utbildningen.

Krav:

• Tidigare erfarenhet av att arbeta inom service och ha daglig kundkontakt.
• Goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av olika system.
• B-körkort.

Meriterande:

• Tidigare erfarenhet som servicerådgivare, reservdelsman eller inom en liknande position.
• Erfarenhet av att arbeta med olika system, inklusive Kobra.

Som person:

• Är du ambitiös, hårt arbetande och driven.
• Brinner du för service och att ge kunderna en bra upplevelse.
• Är du lättlärd och vill ständigt utvecklas.
• Strävar du efter att skapa en positiv arbetsmiljö.

Om oss:

Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med erfarna rekryterare som sammanlagt har över 20 års erfarenhet inom bemannings- och rekryteringsbranschen. Vårt nytänkande, lösningsorienterade och effektiva arbetssätt har gjort oss framgångsrika på kort tid. Vi tror på flexibla bemanningslösningar som anpassas efter varje kunds specifika behov, och vi värdesätter transparent kommunikation både med kunder och kandidater. Som kandidat

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aura Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2023
  • Ansök senast: 21 augusti 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024