OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Servicerådgivare till Audis huvudkontor
Servicerådgivare till Audis huvudkontor
Arbetsbeskrivning
I rollen som servicerådgivare är din uppgift att ha en nära kontakt med utförande verkstad i syfte att öka kundnöjdheten efter ett genomfört besök för service.
Som servicerådgivare ska du b la följa upp skadehistorik av fordon och kontakta verkstaden där fordonet är inbokad för framtida service. Genom en nära kontakt mellan servicerådgivare och utförande verkstad ska verkstaden informeras om att det är en viktig kund inbokad och att verkstaden ska göra sitt yttersta för att få en nöjd kund.
I rollen ska du även kunna bistå verkstaden med teknisk support över telefon och mail.
I de fall du kunden uttrycker missnöje efter ett verkstadsbesök, är det din uppgift att kontakta verkstaden och informera om varför kunden inte varit nöjd.
I rollen kommer du regelbundet rapportera till servicekoordinator samt ha kontakt med återförsäljare.
Erfarenhet
För att vara aktuell för tjänsten som servicerådgivare ser vi gärna att du har arbetat ett par år inom automobilbranschen.
Du behöver varar en van användare av olika IT system och behärska engelska och svenska i tal och skrift. Meriterande är kunskaper i systemet Automaster.
Har du tidigare arbetat som servicerådgivare eller arbetat för ökad kundnöjdhet är det starkt meriterande.
För att trivas i rollen tror vi att du har ett fordonsintresse. Som person är du självgående och initiativrik. Vi ser gärna att du är analytisk och har ett intresse för att utveckla processer och rutiner. Du är professionell i ditt bemötande och är tydlig i din kommunikation, vilket gör att du kan kommunicera på alla nivåer.
Tjänsten är placerad i Södertälje, 5-10 resdagar/år kan förekomma.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-01-31, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström