OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som servicerådgivare har du en central roll i verksamheten där du är företagets ansikte utåt och stor vikt läggs på service och kundbemötande. Du företräder ett företag med starkt varumärke, hög kompetens och starkt engagemang för kunderna och det är därför viktigt att du som söker har ett proffsigt bemötande och drivs av att lämna den bästa servicen till kunderna.
I rollen som Servicerådgivare kommer du att boka in kunder, ta emot kundbilar, prissätta utfört arbete, hantera försäkringsskador glas, maskin samt plåt och slutligen förklara det utförda arbetet för kunden i samband med utlämning av kundens bil. Med tiden kommer du även att bedöma garantianspråk, bearbeta kundreklamationer och vägleda kunderna i tekniska frågor. Utöver ditt personliga kundbemötande är datorn och dess system dina främsta arbetsverktyg.
Detta är en väldigt varierande och lärorik roll, där du får möjlighet att arbeta med samt bli involverad i olika arbetsuppgifter inom servicemarknad.
Din Profil
Är du en person som brinner för att ge service och arbetar alltid med viljan att överträffa kundens förväntningar? Då är det dig vi söker till våra tjänster som servicerådgivare! Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av rollen som Servicerådgivare. Som person är du öppen, social och framåt. Självklart älskar du att ge kundservice i världsklass!
För att trivas i denna roll bör du drivas av utmaningar och ha lätt för att skapa ett personligt möte med kunder. I denna tjänst lägger vi stort vikt vid din personlighet där vi värdesätter din sociala kompetens och energi samt din förmåga att lösa problem som kan uppstå.
Om företaget
Företaget ligger i framkant vad gäller nytänkande och att ta hand om sin personal. Man sätter stort värde i de anställda och under de seanste åren har man vuxit enormt.
Företaget arbetar med försäljning av flertalet bilmärken och har egen verksatd som arbetar både internt och mot externa kunder. Du välkommnas av ett sammansvetsat team där fokus ligger på kund och kundnöjdhet.
Kontaktuppgifter
Urval sker löpande för tjänsten och frågor besvaras av Rebecka Fihn på Rebecka.fihn@autorekrytering.se