Servicerådgivare till Möller Bil Uppsala

Servicerådgivare till Möller Bil Uppsala

Arbetsbeskrivning

Möller Bil Uppsala har flyttat till Anna Fabris gata 5 i Östra Fyrislund. Den toppmoderna anläggningen är helt anpassad att möta det teknologiskifte som hela fordonsbranchen står inför. Den nya anläggningen är uppdelad på tre hus där hela verksamheten samlas på ett och samma ställe vilket innebär en ökad tillgänglighet och smidighet för både kunder och medarbetare.  




Vi arbetar kontirnueligt för att utveckla vår arbetsplats som kännetecknas av vår värdegrund: Öppen och Ärlig, Omtänksam, Initiativrik och Tydlig. Vårt mål är att bli en av nordens bästa arbetsplatser! Möller Bil Sverige är sedan 2021 certifierad som ett Great Place to Work företag som grundar sig på undersökningsföretaget Great Place to Works internationella standard för utvärdering av arbetsplatser. 




Som servicerådgivare har du daglig kontakt med våra kunder. Du vägleder kunden i tekniska frågor, bokar tid och upprättar kostnadskalkyler. Du hanterar telefon, garantifrågor samt fakturering och din uppgift är att alltid se till att kunden blir nöjd med vårt sätt att lösa deras ärende. Rollen innebär ett självständigt arbete där du leder och planerar den dagliga produktionen på verkstaden samtidigt som du arbetar i ett team med tekniker och reservdelspersonal. Tillsammans arbetar ni för att överträffa våra kunders förväntningar.

Vi erbjuder

En möjlighet att arbeta med några av marknadens ledande bilmärken
Ett självständigt arbete i en spännande och expansiv organisation
Kontinuerlig utbildning för din utveckling i yrket




Kvalifikationer

B-körkort
Genomförd gymnasieutbildning
Dator- och systemvana samt goda administrativa färdigheter. Meriterande om du tidigare arbetat i system som Elsa, Etka, Saga och Cabas


Vi söker dig som drivs av att leverera med kvalitet och du är alltid beredd att göra det lilla extra för att göra kunden utomordentligt nöjd. Du har lätt för att följa processer och rutiner och har inga problem med att planera ditt arbete, och omprioritera om situationen kräver det. Du hanterar stress på ett strukturerat och professionellt sätt och du har ett stort engagemang för ditt arbete. Att känna ansvar och nå uppsatta mål är viktigt för dig och du ser fördelarna med ett bra team för att lyckas fullt ut. 

Som person är du öppen och omtänksam i ditt bemötande och har lätt för att skapa och bibehålla goda kontakter, både med kunder och med medarbetare. För att kunna leverera med hög kvalitet krävs det att du är noggrann och gillar ordning reda. Våra kunder ska alltid vara utomordentligt nöjda efter sitt besök. 




För mer information, kontakta Servicechef Marcus Kanon eller Johan Viberg . Du är varmt välkommen med din ansökan senast 2022-09-08. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att ansöka!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Möller Bil Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 augusti 2022
  • Ansök senast: 8 september 2022

Besöksadress

Strömledningsgatan 15
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024