Servicerådgivare/skaderådgivare

Servicerådgivare/skaderådgivare

Arbetsbeskrivning

Som servicerådgivare hos oss hjälper du kunden både på plats och över telefon med allt från kostnadskalkyler, garantifrågor och annan typ av vägledning och service. Arbetet är varierat med stundtals intensiva perioder vilket ställer krav på du trivs med mycket att göra och har förmåga att prioritera och tempoväxla under en arbetsdag.







För att lyckas i rollen som servicerådgivare ser vi gärna att du är självständig och ser vad som behöver göras i den dagliga produktionen. Eftersom vi lägger stor vikt i att leverera service i världsklass till våra kunder är det viktigt att du arbetar utifrån samma filosofi och tycker det är roligt att möta kund, bibehålla och knyta nya kontakter.







Kvalifikationer

B-körkort (manuell växellåda meriterande)
Genomförd gymnasieutbildning
Dator- och systemvana samt goda administrativa färdigheter.







Arbetsuppgifter

Vägleda kunden över telefon likväl som på plats
Boka upp möten för kostnadskalkyler
Hantera garantifrågor samt fakturering







Du är välkommen med din ansökan senast 14 april 2023. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har passerat.







Möller Bil Sverige är sedan 2021 certifierad som ett Great Place to Work.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Möller Bil Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2023
  • Ansök senast: 16 april 2023

Besöksadress

Strömledningsgatan 15
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024