OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad och kommunikativ person som trivs i en koordinerande roll? Här får du vara den centrala delen i serviceorganisationen och spela en avgörande roll i ett lag som med stolthet erbjuder högkvalitativa produkter och kreativa lösningar.
Ansök nu och bli en viktig del av Aircenters engagerade team!
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som servicesamordnare är du ansvarig för förvaltning och planering kopplad till företagets kunder med serviceavtal. Att service utförs enligt plan, uppsatta riktlinjer och överenskommelser. Du agerar stöd till servicechef inför kommande service.
Kontoret i Helsingborg är ett servicekontor, men nära samarbete med de centrala funktionerna som ekonomi och försäljning i Stockholm.
•Ta emot felanmälningar och planera in service, kundkontakt främst på telefon och mejl
•Kontrollera att order och servicerapport är korrekt ifyllda, ordern uppdateras och följs korrekt i systemen
•Ta fram underlag för fakturering till ekonomi
•Lagerhantering- ta emot och stämma av leveranser
•Delaktig i att kontinuerligt förbättra arbetssätt kring serviceaffären.
DIN PROFIL
För rollen som servicesamordnare söker vi dig som är kommunikativ och inte rädd för att ta för dig. Du är nyfiken på det du inte redan kan och lär dig gärna mer om tekniska lösningar. Du har lätt för att skapa struktur och prioritera bland varierande arbetsuppgifter. Du trivs med kundkontakt. I rollen samarbetar du tätt med kollegor, samtidigt som du driver dina arbetsuppgifter självständigt.
Krav:
•Minst ett års arbetserfarenhet inom administration, kundservice, ekonomiassistent eller liknande
•Svenska och engelska i tal och skift
Meriterande:
•Erfarenhet av Fortnox, Lime CRM
•Teknisk kunskap/ intresse
OM AIRCENTER AB
Företaget som grundades 1991 och specialiserar sig på att tillhandahålla luftkompressorer och tryckluftsutrustning för en mängd olika industriella maskiner. De erbjuder en omfattande tjänst som innefattar försäljning, installation, service och underhåll, samt rådgivning och teknisk support för kunderna.
Detta är ett familjeföretag med 14 anställda, fördelade på Stockholm, Göteborg och Helsingborg. De utmärker sig för starkt kundfokus, lösningsorienterat arbetssätt och prestigelöshet. Alla kollegor, oavsett roll, uppmuntras att prova på, ta initiativ och plats i organisationen.
OM FRAMTIDEN
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos Aircenter AB.
Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, intervju med rekryterare, referenstagning och slutligen intervju med VD och servicechef på Aircenter.
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Isabell Wirgin via e-post: isabell.w@framtiden.com
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
VILLKOR
Startdatum: Omgående, eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Helsingborg
Arbetstider: Dagtid, flexibelt
Omfattning: Deltid, 60 %
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996