Servicesinnad och affärsorienterad ordermottagare sökes!

Arbetsbeskrivning

Presentation

Är du en duktig administratör som har erfarenhet av ordermottagning? Har du dessutom ett intresse för sälj och värdesätter att kunden är i fokus? Då kan du vara den vi söker.

Poolia söker för kunds räkning en ordermottagare/innesäljare till deras kontor i Solna. Uppdraget är på heltid, dagtid måndag till fredag, och pågår i sex månader med goda möjligheter till överrekrytering. Uppdraget beräknas starta omgående.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande.


Arbetsuppgifter

I rollen som ordermottagare/innesäljare kommer du att ingår du i ett nordiskt team. Du kommer att fokusera på att supportera både kunder och säljare och hantera kundförfrågningar via telefon och mail. Allt arbete hanteras i kundens SAP-CRM system. Exempel på arbetsuppgifter är:

- att hantera kundförfrågningar och registrera orders
- att stödja säljarna administrativt
- att sköta beställningar av prover

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som är driven och ansvarsfull med god struktur och gott ordningssinne. Utbildningsnivå är inte avgörande, men du har minst ett par års erfarenhet från liknande arbeten som administrativt stöd och du är van vid kundkontakter och en hög servicenivå. Erfarenhet av affärssystemet SAP och CRM system är högst meriterande. Du har goda kunskaper i Officepaketet och behärskar både engelska och svenska väl, i både tal och skrift, då koncernspråket är engelska och kommunikation sker på alla nordiska språk i tjänsten. Kunskap i övriga nordiska språk är ett plus.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du ansvarsfull, kommunikativ och serviceinriktad. Du arbetar noggrant och effektivt och är professionell i allt du gör. Du trivs att arbeta i högt tempo och kan hantera många uppgifter parallellt. Vidare tror vi att du är flexibel och prestigelös med god samarbetsförmåga och du sätter alltid kunden i fokus.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 28 november 2016

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024