ServiceSoft Nordic söker en produktspecialist på heltid

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för ServiceSoft Nordic’s räkning en produktspecialist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN 

ServiceSoft är ett mjukvaruföretag som erbjuder kvalitets- och kostnadseffektiva lösningar för kontroll och styrning av affärsverksamhet. Anledning till att ServiceSoft är på jakt efter en ny produktspecialist är att de befinner sig i en expansiv fas och har fått ett ökat behov. I arbetsuppgifterna ingår det bland annat att hantera och distriburera kundärenden. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 08:00 – 17:00 måndag till fredag. Företaget har sitt kontor beläget i Solna i fina ljusa lokaler. Man kommer att ingå i ett team men man har själv individuellt ansvar för sina egna arbetsuppgifter. Det kräver att man är trygg i sig själv och att man kan arbeta självgående. Detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in på ett mjukvaruföretag där det även finns stora utvecklingsmöjligheter att växa inom företaget. Friskvård och företagshälsovård är några av de förmånerna som man får av ServiceSoft.            

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och ServiceSoft önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd av ServiceSoft.

ARBETSUPPGIFTER

Som servicedeskmedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att svara på inkommande mail och samtal. Varje ärende är unikt och det är stor variation på vad ett ärende kan innehålla. Det kan vara alltifrån felanmälningar och informationsfrågor till beställningsärenden. I denna tjänst kommer du, till skillnad från en vanlig supportroll, att supportera själva ärendehanteringssystemet och ge support till kunder som använder systemet.

Du kommer i din roll ha ansvar att arbeta

– som konsult och rådgivare i kundprojekt

– som tekniskt säljstöd till vår säljfunktion

– med kundanpassningar av vårt MSM-system

– med integrationslösningar MSM och andra system

– med analys och problemlösning i rollen som ”third line support”


• Hantera och distriburera kundärenden.
• Bygga kundrelationer
• Arbeta med fakturering

VI SÖKER DIG SOM


• Är examinerad ingenjör eller liknande
• Du ska känna dig hemma med Microsoftmiljön inklusive SQL-servrar.


• Har arbetat med .net och Java script samt också gärna PHP
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Har tidigare erfarenhet av kundservice
• Kan uttrycka sig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

DET ÄR MERITERANDE OM DU HAR


• Erfarenhet av VM-Ware-miljö
• Har kunskaper inom ITIL
• Har erfarenhet inom liknande bransch

Som person är du en stresstålig, ödmjuk och lyhörd person samt bra på att kommunicera. Vi ser stor vikt i att du har en god prioriteringsförmåga och ett strukturerat arbetssätt.

 

INFORMATION OM Företaget
ServiceSoft är ett expansivt mjukvaruföretag som erbjuder kvalitets- och kostnadseffektiva lösningar för kontroll och styrning av affärsverksamheten. ServiceSoft är idag distributör och återförsäljare av produktlösningar såsom Marval MSM som är ett ärendehanteringssystem och Xtraction som är ett webbaserat rapportverktyg . ServiceSofts långsiktiga strategi är att bli en ledande nordisk nischorienterad mjukvaruleverantör som levererar moderna, kostnadseffektiva produkter och tjänster till både stora och medelstora företag samt myndigheter.

ÖVRIG INFORMATION


• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Eriksson

Rakel Lilja

Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 29 december 2016

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63B
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11528

Liknande jobb


Upphandlare till myndighet i Uppsala

Upphandlare till myndighet i Uppsala

25 november 2024

22 november 2024

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

22 november 2024