OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Servicestjärna sökes till Gallerians nya reception
Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer!
Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult. Middlepoint nominerades till Dagens Industris Gasell 2014, 2015, 2016 och 2017.
Om tjänsten
Gallerian kommer i november att öppna upp en reception och nu söker vi en servicestjärna som vill vara med i denna etablering.Du kommer att arbetasom receptionist i Gallerian i Stockholmvilket innebär att du har övergripande ansvaret för receptionen tillsammans med din kollega. Du bemöter medarbetare och besökare genom att leverera service i världsklass. Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt. Du kommer vara anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbeta hos vår kund Gallerian vilket ställer höga krav på samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. Arbetet innebär ett stort mått eget ansvar med glada och serviceinriktade kolleger. Du kommer att vara med under hela uppstarten av denna nya servicedisk vilket innebär att du får vara med och sätta rutiner etc inför ditt kommande arbete.
Vem är du?
Som servicekonsult bemöter du kunder och besökare i Gallerian professionellt i enlighet med Middlepoints värderingar. Du kommer vara ansiktet utåt för hela köpcentrumet och är väl insatt i vart butiker och serviceutbud finns. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team. Du är flexibel och alltid redo att leverera det lilla extra samt är positiv, har skinn på näsan och är lösningsorienterad. Du talar flytande svenska och engelska samt gärna ytterligare språk.
För att arbeta i vårt team måste man kunna arbeta självständigt samtidigt som man ingår i ett team. Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt.
Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint! Vi levererar Stockholms bästa Serviceprofiler!
Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda till centrumets öppettider vilket innebär att du arbetar vardagar och varannan söndag. På vardagarna öppnar du receptionen ena veckan och arbetar då ca kl 10.00-16.00 för att sedan stänga receptionen andra veckan och arbetar då ca kl 14.00-20.00.
Är du redo att bli vår nya servicekonsult, ansök med CV och personligt brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold