OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver förstärkning!
Humly har en egenutvecklad digital plattform, där skolor/förskolor och utbildare hittar varandra utifrån skolans behov och utbildarens kompetens och intressen. Vi hjälper skolor och förskolor att uppnå sitt uppdrag att motivera och engagera barn och ungdomar, även när ordinarie pedagog saknas.
Teamet
Du kommer ingå i vårt operativa team i Göteborg som har ansvar för att och stötta tusentals duktiga vikarier och vara i nära samarbete med hundratals anslutna skolor. Tillsammans ansvarar vi för daglig drift, leverans och service av vår verksamhet! Det är viktigt att du gillar att samarbeta mycket med dina medarbetare och är flexibel i vilka arbetsuppgifter som behövs göras och ser det som naturligt att hjälpa dina kollegor.
Din roll
Din "hemmaareana" är supportteamet. I supporten hjälper du våra skolkunder och vikarier med alla typer av ärenden via inkommande samtal, mail, chatt och vårt bokningssystem. Här behövs en person som älskar snabba puckar och verkligen hantera många bollar i luften! Du behöver trivas med att jobba i högt tempo och lösa situationer snabbtänkt samt brinna för att ge bästa möjliga servicen.
Arbetsuppgifterna sträcker sig mellan allt ifrån administrativ hjälp som att lägga/ändra/tillsätta vikariebokningar, att bistå med information såsom frågor om avtal, vad gäller om man blir sjuk mm. till att jobba relationsbyggande mot både vikarier och skolor. Allt detta för att tillhandahålla service i världsklass!
Utöver supportarbete behöver du vara trygg i att ta emot och hantera reklamationer, lugnt tackla stressiga situationer och såklart vara delaktig i utvecklingen vårt administrativa arbete till att vara effektivt och flexibelt.
Du kommer vara Humlys ansikte utåt och ha kontakt med många kunder och vikarier varje dag varför engagemang, ödmjukhet och prestigelöshet är egenskaper vi värdesätter högt. Våra kunder och vikarier är värdefulla och utgör navet för vår verksamhet.
Vår support har öppet från 06-18 vilket innebär att du kan ha varierande arbetstider.
Vi söker dig som
-
Är en administrativ stjärna som är strukturerad och gillar att ha flertalet uppgifter igång samtidigt.
-
Är en naturlig energispridare!
-
Älskar att få tillhandahålla oslagbar service.
-
Är kommunikativ, utåtriktad och har hög social förmåga.
-
Är kreativ, utmanande och gillar hitta nya lösningar på utmaningar vi stöter på.
- Du driver dig själv och ber om hjälp där det behövs
Då vi ser vår varma, inkluderande, nyfikna och ambitiösa kultur som en viktig parameter i att företaget lyckas framåt vill vi också att du gillar och köper in på detta.
Låter ovan intressant, ansök snarast då vi söker någon omgående som vill hänga tillsammans med oss och våra två hundar!
För att trivas hos oss på Humly söker vi dig som:
- Vill vara med på en resa mot utveckling, både ur företagsperspektiv och personlig.
- Är en teamspelare som gärna delar med sig av din kunskap och erfarenhet.
- Har ett stort engagemang och en stark initiativförmåga.
- Är ödmjuk och prestigelös, villig att hjälpa dina kollegor i vått och torrt.
Flexibelt distansarbete, vad menar vi då? Din huvudsakliga arbetsplats är vårt kontor på Von Utfallsgatan i Göteborg. Supporten är ett teamwork och närhet till kollegorna ser vi som ytterst viktigt. Vi vet att viss flexibilitet kan behövas för att få ihop livspusslet varför nån dag i veckan kan göras hemifrån om så önskas. Dock går teamets behov före vilket kan innebära att du måste utgå helt från kontoret under perioder. Du bör därför bo i Göteborgstrakten.