OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Vill du vara spindeln i nätet i vårt servicecenter? Just nu söker vi en serviceälskande medarbetare till vårt Servicecenter där du även blir en del av vårt Internserviceteam.
I rollen kommer du vara Slussgårdens ansikte utåt mot våra kunder och besökare bland annat SKR, ta emot beställningar, hantera felanmälningar och tillhandahålla en hög nivå av service för att förenkla kundens arbetsvardag. Det är viktigt att du är professionell, initiativtagande, hjälpsam, gärna har tidigare erfarenhet av lättare teknisk support. Bemöter såväl kunder som kollegor med ett leende samt har en stark vilja att ge service av världsklass. Dina arbetsuppgifter består främst av:
Hantering av inpasseringssystem
Öppning och stängning av servicecenter
Hantera kundsamtal över disk, via telefon, chatt och mail
Kundkontakt, ta hand om våra besökare
Administration
Löpande ärendehantering så som felanmälningar och beställningar
Hantera ärendehanteringssystemet
Hjälpa våra kunder med lättare digitala supportärenden t ex om mailen inte fungerar i mobilen…
Fotografering för inpasseringskort
Bokning av parkeringar
Framtagande, sammanställande och rapportering av statistik
Mottagare av bud, post & paket
Utlåning av cyklar, omklädningsskåp, nycklar osv
Hantering av klagomål
Göra beställningar till våra avdelningar på Slussgården
Kommunikation med våra hyresgäster
Back up till team Internservice
Övriga individuella arbetsuppgifter
Tillgänglig och öppen för att arbeta inom andra avdelningar och med andra arbetsuppgifter inom Slussgården AB.
Vi kan erbjuda:
Ett trevligt och varierande arbete med gott bemötande vid inkommande förfrågningar.
Ett öppet och flexibelt sätt att arbeta i en arbetsmiljö som kännetecknas av varmt bemötande med plats för ett gott skratt
Ett jobb i en organisation med hög kvalitet- och ambitionsnivå, där kundorienterade och värdeskapande uppgifter har hög prioritet
Vi förväntar oss därför att du är:
en positiv, pålitlig och lojal lagspelare som inte är rädd att ta i där det behövs.
serviceinriktad, med mycket energi, har lätt till leende och är tillmötesgående med god förmåga att bidra till en trevlig och avslappnad atmosfär.
Har god teknisk och praktisk förståelse och lätt för att kommunicera i såväl tal som skrift.
I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt.
Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.
Om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst, teknisk support samt kontorsnäratjänster är det en fördel, men inte ett krav.
Din arbetsplats är vid centrala Slussen.
Arbetstid/varaktighet:
Fast anställning, med provanställning innan. Arbetstiden är dagtid måndag till fredag. Du ska vara tillgänglig för arbete under ordinarie öppettider. 08:00 – 16:45 mån-fre. Visst skiftarbete med växlande öppnings- och stängningspass. Arbete utanför dessa tider kan i enstaka fall förekomma.
Tillträde
Rollen kommer tillsättas i augusti/ september. Du är välkommen med din ansökan snarast eftersom vi kommer hålla intervjuer fortlöpande.
Lön
Vi har kollektivavtal.
Om anställningen
Lön
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Anställningsvillkor
Heltid
Tillsvidare
Var ligger arbetsplatsen?
Hornsgatan 20, 118 20 Stockholm
11820 Stockholm
Arbetsgivaren
Slussgården AB
https://slussgarden.se
Dela annonsen