OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår supersupport behöver support! Vi växer hela tiden och nu behöver vi en ny medarbetare som hjälper oss att skapar ännu flera nyktra dagar.
Att arbeta med service och support hos Kontigo Care är annorlunda – här jobbar vi för att vi vill göra skillnad. En stor del av dagen handlar givetvis om att lösa problem, vilket kräver att man är både systematisk och logisk, samt har förståelse och intresse för eHälsa. Den andra delen handlar om att ta emot kunder som antingen har eller behandlar beroendeproblematik. De är hjältar som ofta kämpar i motvind och de behöver all respekt och medkänsla de kan få. Nyfiken på ett nytt jobb?
I rollen som service/supportmedarbetare kommer du bland annat:
• Ge teknisk support av vår egenutvecklade webbaserade vårdplattform Previct med tillhörande app och alkoholmätare. Support sker via telefon och e-post
• Utföra service på alkoholmätare
• Utföra utbildning/träning av kunder runt företagets produkter.
• Bidra i utvecklandet av produkt och arbetsprocesser
Du ska kunna klara av att:
• tackla flera uppgifter parallellt
• behålla fokus även under arbetstoppar
• arbeta kvalitetsstyrt och med certifierat
• följa instruktioner, dokumentera och rapportera
• identifiera och genomföra kontinuerliga förbättringar
• vara empatisk även en trött måndagsmorgon
Kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av service- eller supportarbete
• Genomförd gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda kunskaper i Officepaketet är kvalificerande
• Tekniskt intresserad
Intresserad? Maila CV och personligt brev till Anton på: anton.liljedahl@kontigocare.com