OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetet innebär att sköta reparationer, upprätta underlag för krediteringar, registrering av reparationsdebiteringar, reklamationshantering och garantibedömning, testning och kontroll av inkommande reservdelar samt vara en allmän teknisk resurs.Arbetet innebär även att fungera som telefonsupport avseende service av Aldes produkter samt ta emot order av reservdelar.Efter hand kommer även deltagnade i mässor och servicekurser bli en del av arbetsuppgifterna.Ungerfär 50 procent av arbetet kommer vara av praktisk art såsom reparationer mm. Din bakgrund Du ska vara teknisk kunnig och du ska ha montörs eller mekanikererfarenhet.Det är meriterande om du har elkunskaper.Du bör ha vana vid självständigt reparations- och monteringsarbete och kunna ta eget ansvar.Grundläggande datorvana är en nödvändighet. Din bakgrund kan tillexempel vara kvalificerad montör, mekaniker eller fordonseletriker.Goda kunskaper i engelska är ett måste, kunskaper i tyska ett plus.Du ska kunna uttrycka dig väl i såväl tal som skrift. Den sociala kompetensen är mycket viktig då du kommer att ha kontakt med människor i olika situationer, både per telefon och personligen.Som person är du utåtriktad, drivande, självgående och kan samarbeta med andra.Att ha ett gott ordningssinne samt att vara noggrann i ditt arbete är också av största vikt.För att du ska vara intressant för tjänsten bör du inte bo mer än 4 mil från Aldes lokaler i Färlöv.Arbetet är förlagt på dagtid.Om du inte har ovanstående kvalifikationer ber vi dig att inte söka tjänsten utan istället registera ditt cv på www.lernia.se Anställningsvillkor: Visstid med möjlighet till övergång i anställning hos kund alt direktrekrytering.Tillträdesdag: Omgående, ansök snarast då urval sker löpande!