OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN
Vi söker servicetekniker som ska arbeta med hållplatsservice och övriga kunder. Om du vill arbeta i ett företag som värdesätter drivna, professionella och engagerade medarbetare så är Saps företaget för dig! Hos oss arbetar du med frihet under ansvar och vi eftersträvar alltid att ge våra kunder - Sveriges bästa service!
Du kommer att leverera underhållstjänster av busshållplatser & tågstationer, arbetet innebär rondering, tvätt av väderskydd, hantera glaskross, byte av glas, utsättning nya väderskydd, felsökning & reparation av armatur mm.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Vem är du? Du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, du trivs att arbeta självständigt ute på fältet och i grupp. Du är kund och resultatorienterad, du gillar att ge den bästa servicen och bemötandet, samt har god lokal kännedom. Du håller god ordning på både på ekonomi och material. Du har förmåga att hålla ett bra och jämt arbetstempo. Du har god fysik och har systemvana (hantera smart telefon). Du har en utvecklad förmåga att samarbeta och kommunicera med din omgivning. För tjänsten krävs att du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Vidare är det ett krav att du innehar ett B-körkort och vi begär alltid ett utdrag ur belastningsregistret. Meriterande är om du har utbildning i arbete på väg (säkerhet på väg 1 och 2).
Utgångdepån är placerad på Svetsgränd 8, Borlänge.
VI ERBJUDER DIG
Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål:
- Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus.
- Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar.
Vår yttersta framgång bygger på att ha de allra bästa medarbetare i vår verksamhet. Vi vet att det är en förutsättning för att nå våra mål och leverera det absolut bästa till våra kunder. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. I Saps vågar man pröva andra vägar för att nå nya och bättre resultat. Hos oss uppnår man erkännande och trovärdighet i prestationen. Saps är under ständig tillväxt och som medarbetare krävs det att man är bekväm med att gå utanför sin trygghetszon. I vår ambition att ligga i framkant på en konkurrensutsatt marknad behövs medarbetare som är flexibla och har förmåga att anpassa sig efter nya förutsättningar och förväntningar.
Ansökningar hanteras löpande och frågor gällande tjänsten besvaras av;
Oskar Adamsson, Servicechef 070-3185291
oskar.adamsson@saps-group.com
Företaget är ISO certifierat och har kollektivavtal med Fastighetsanställdas förbund. Läs mer om oss på http://www.saps.se/