OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du intresse för teknik och erfarenhet av rollen som servicetekniker? Gillar du att arbeta kvalitativt och serviceinriktat och vill göra det på ett företag i framkant? Passa på att söka tjänsten redan idag!
Om företaget
Vår kund Modulsystem Sweden AB är på en spännande tillväxtresa med nya produkter inom området betal- och försäljningssystem. Bolaget arbetar främst mot parkering och kollektivtrafik i Sverige, där viktiga områden är betallösningar, kortterminaler med egen transaktionshantering, systemförvaltning och utveckling av sälj- och betalsystem. Bolaget har ett brett kompetensområde med egen IT-utveckling och arbetar även inom tjänster som IT-drift, fältservice, installation och systemförvaltning.
Modulsystem som ingår i KGK koncernen har ett 50 tal anställda och är ett tjänsteföretag med kollektivavtal. Modulsystem är etablerade i nya fräscha lokaler i Sollentuna.
Arbetsuppgifter
I rollen som servicetekniker är du verksam inom området service och underhåll av automatspärrar och spärrluckor, samt parkeringsautomater. Här ansvarar du för förebyggande underhåll, felsökning, reparationer, montering och installationer. Som servicetekniker arbetar du metodiskt och självständigt.
För den här tjänsten behöver du vara noggrann, gilla att arbeta kvalitativt och har en god servicenivå.
Kvalifikationer
-Du har erfarenhet från liknande roll som servicetekniker, eller relevant utbildning.
-Goda kunskaper inom mekanik, elektronik och kommunikationsutrustning
-Vana att rapportera i system
-B-körkort
Övrigt
Start: Omgående, med viss hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholmsområdet
Arbetstid: Heltid, fördelat på dag, kväll och helg enligt schema. Var 4e vecka utgår beredskap.
Du kommer att bli direktanställd hos Modulsystem, med inledande 6 månaders provanställning.
Urval sker löpande, och vi rekommenderar därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor gällande tjänsten?
Tveka då inte att höra av dig till ansvarig rekryterare:
Sofia Lundgren, Talent Acquisition Manager, sofia.lundgren@acely.se
Om Acely
Acely är ett bolag specialiserade på rekrytering, konsulter och kompetens inom IT och Tech. Med en kombination av våra egna konsulter, ett stort konsultnätverk och med kunden i fokus har vi sedan 2012 framgångsrikt hjälpt företag och organisationer med rekryterings- och konsulttjänster och utveckling för en digital värld.
Vi levererar kompetens och är en förstärkning i våra kunders organisation både för korta och långa uppdrag. Hos oss hittar ni kompetens inom IT-support, IT-infrastruktur, systemutveckling, digitalisering, ledning, organisations- och verksamhetsutveckling.
Vi jobbar i hela Sverige med utgångspunkt från vårt huvudkontor i Stockholm. Vår framgång baseras på vår förmåga att erbjuda rätt kompetens vid rätt tillfälle för varje kunds verksamhet och behov. På Acely förenas vi alla i ett starkt fokus på kompetens, engagemang, kvalité och människor.
Vårt mål är att vara den självklara helhetsleverantören inom IT- och teknikkompetens.
Competence is our business!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Olin Hall
Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall
Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson
Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström
Marie Jensen