OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LetMeRepair är en ledande leverantör av eftermarknadstjänster (kundtjänst / reparationer / returhantering) inom elektronikindustrin i Europa. Med mer än 800 anställda på över 20 platser erbjuder vi en helhetslösning till våra kunder över hela Europa. Vår breda kundbas omfattar nästan alla marknadsledande elektroniska varumärken och återförsäljare.
LetMeRepair Nordic med huvudkontor beläget i Uppsala är LetMeRepairs centrum för alla aktiviteter i hela Norden. För att stödja vidareutvecklingen av vår verksamhet letar vi nu efter en servicetekniker till vårt team.
Arbetsbeskrivning:
Som servicetekniker arbetar du med dagliga serviceärenden på vårt huvudkontor Uppsala. Serviceärendena avser främst robotprodukter såsom robotdammsugare och robotgräsklippare men även annan elektronik. Arbetsuppgifterna består främst av felsökning, reparation och validering.
Din bakgrund/profil:
Vi letar efter dig som brinner för elektronik och har en positiv inställning. Du har dokumenterad teknisk utbildning och/eller relevant erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
Du behöver vara van att jobba självständigt. Då kommunikation i vår bransch, både internt och externt, är på både svenska och engelska är det viktigt att du läser, skriver och talar dessa språk obehindrat.
Vi värderar personlighet högre än erfarenhet. Du behöver inte vara tekniker i grunden men bör veta hur du hanterar skruvdragare. Vi söker dig som har ambitionen att utvecklas och växa i rollen som tekniker.
Övrig information:
Tillträde till tjänsten är snarast möjligt med respekt för eventuell uppsägningstid. Skicka in din ansökan snarast, dock senast 2022-10-12. Vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök via mail till job@letmerepair.se och bifoga CV och personligt brev.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Dawid Dzendzera, via ddzendzera@letmerepair.se.