Servicetekniker för omgående start!

Servicetekniker för omgående start!

Arbetsbeskrivning

Är du en servicetekniker som letar efter din nästa utmaning och vara med och utvecklas i ett expansivt företag? Eller är du nyexaminerad tekniker som letar efter en roll där du kan samla arbetslivserfarenhet? Vi på KassaCentralen söker nu efter en ny medarbetare för en heltidstjänst som servicetekniker i Helsingborg.


KassaCentralen är ledande inom branschen och har över 35 års erfarenhet med ett 60-tal anställda i hela Sverige. Vi hjälper företag förenkla försäljningsprocessen med våra egenutvecklade produkter inom betallösningar. TruePOS passar till flera olika branscher så som restauranger, livsmedelsbutiker, detaljhandel, bagerier och kedjor. Vi ser till att våra kunder är nöjda från start — från beställning till leverans.


Som servicetekniker kommer du arbete ute hos våra kunder och installera deras kassasystem. Tjänsten kommer inledas med en introduktion där du bland annat kommer få kunskap om system och produkter. Du kommer även arbeta med support till kunderna via telefon. Du utgår ifrån vårt kontor och vi tillhandahåller en servicebil för att besöka kunder. Jourtid kommer förekomma med intervall om ca var 4-6 vecka.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av;
· Installation och service av hård- och mjukvara
· Leverans av hårdvara till kunder
· Enklare support över telefon
· Logga ärenden i CRM-system


Då tjänsten innebär en stor del kundkontakt letar vi efter dig som är utåtriktad och trivs med att hantera kunder. Det är en viktig roll då du representerar hela företaget ute hos kunderna, och att vara serviceminded är A och O.
För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, då arbetet stundvis kan innebära ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Vidare är du lyhörd och driver ett självständigt och lösningsorienterat arbete med ett positivt förhållningssätt.
Vi söker dig som har,
· ett IT-intresse och vill kombinera detta med mötet med människor
· tidigare erfarenheter av liknande tjänster
· B-körkort
Det är meriterande om du har erfarenhet av router/switch och tidigare arbetat med nätverk.


Tjänsten är på heltid i Helsingborg med omgående start. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se Märk ansökan med ’servicetekniker’ i rubrikraden.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kassacentralen i Skåne AB Malmö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 15 oktober 2022

Postadress

Knivgatan 15
Malmö, 21228

Liknande jobb


28 augusti 2024

28 augusti 2024

28 augusti 2024

22 augusti 2024