Servicetekniker inom print

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

I rollen som servicetekniker inom print kommer du att arbeta som tekniker på plats ute hos företagets kunder. Regionen som du kommer att arbeta inom är stor Stockholm, vilket innebär Stockholm med omnejd. Service är ett ledord hos vår kund och stor vikt läggs vid servicekänsla och intresse för problemlösning. Du kommer att få en gedigen utbildning i början.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
- Reparation och felsökning av print.
- Installation.
- Ärendehantering.
- Rapportering till gruppchef.
- Uppföljning av tidigare ärenden.

För denna tjänst krävs det att du har körkort och tillgång till egen bil.

Arbetstider: Kontorstider, 8-17.
Omfattning: Heltid, du kommer att vara anställd av oss på Magna men arbeta ute hos kund.
Start: Omgående.

Kundföretaget

Atea är svenska landslaget i it-infrastruktur som har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Medarbetare som brinner för att vara med att bygga ett bättre Sverige med hjälp av it, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. För Atea är det viktigt att du liksom företaget lever dessa värderingar.

Din profil

För att lyckas i rollen tror vi att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal och skrift. Du kommer att rapportera dina utförda uppdrag via företagets interna system vilket kräver en administrativ vana. Vidare ser vi att du har erfarenhet av någon form av support, antingen ute på fält eller via telefon. Du är inte rädd för att arbeta med händerna. Du behöver även ha kännedom om Windows klient och Office paketet för att kunna stötta i Ateas andra leveranser.

Personliga egenskaper: För att trivas i denna tjänst är det ett plus om du har intresse för IT och teknik. Du är van att arbeta självständigt samtidigt som du fungerar bra i team. Du är noggrann, strukturerad och gillar planering. Du tycker om att träffa nya människor och värderar god service som ovärderligt. Du är bra på att hantera stress och tycker om ett varierande och fartfyllt arbete.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail.



Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 13 december 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024

15 november 2024

15 november 2024