Servicetekniker Kristianstad

Servicetekniker Kristianstad

Arbetsbeskrivning

TOMRA Group är en norsk koncern som är noterad på Oslo-börsen. Företaget grundades 1972 och började med design, tillverkning och försäljning av returautomater. Idag skapar företaget sensor-baserade lösningar för optimal resursproduktivitet inom flera olika områden. Organisationen är indelad i två affärsområden: Collection solutions (Reverse Vending och Material Recovery) samt Sorting Solutions (Recycling, Mining och Food).
Tomra Systems AB (Sverige) grundades 1990 och har ca 55 anställda inom områdena marknadsföring/försäljning och service av returautomater. Tomras servicenätverk är indelat i regioner och täcker hela Sveriges yta.


Globalt har TOMRA över 4000 anställda och drygt 75 000 installerade returautomater i mer än 30 länder. Sverigeorganisationen tillhör regionen Northern Europe med länderna Sverige, Norge, Finland, Danmark, Estland & Litauen. TOMRA upprätthåller ett starkt engagemang genom hela organisationen för att säkerställa att företagets aktiviteter är positiva bidrag till samhället och miljön. Läs mer på www.tomra.com.

SERVICETEKNIKER KRISTIANSTAD


Arbetsbeskrivning
Som servicetekniker arbetar du i huvudsak med installation, service- och reparationsarbeten på returautomater inom Tomras sortiment. Tjänsten innebär att man utför akutservice, installationer, planerat serviceunderhåll, samt recond på våra kunders anläggningar. Som servicetekniker hos oss planerar du dina dagar i samråd med din serviceledare. Dina kunder finns i Skåne och till viss del i Blekinge, Halland och Småland vilket innebär att övernattningar på hotell kan förekomma. Företaget tillhandahåller servicebil.

Tjänsten är på heltid med tillträde omgående. Du utgår från hemmet och vi ser helst att du bor i Kristianstadsområdet.


Vem är du?
Gillar du service, utmaningar och teknisk problemlösning samt vill ha ett fritt arbete där du har möjlighet att påverka din arbetsdag kan du vara den vi söker. Du har erfarenhet av teknisk service och goda kunskaper i ellära samt god datorvana. Du har även någon form av teknisk gymnasieutbildning eller liknande.
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter ett eget driv, god organisationsförmåga samt högt engagemang för ditt arbete. Då du i tjänsten möter våra kunder är det av stor vikt att du har en utåtriktad personlighet, värderar service och vill leverera hög kvalitet. B-körkort, datorvana, flytande svenska i tal & skrift samt att läsa och förstå engelska är ett krav för tjänsten.


Vad kan vi erbjuda dig?
Du kommer till ett företag i tillväxt där dina utvecklingsmöjligheter är goda och där vi sörjer för att du får den tekniska produktkunskap som tjänsten kräver.
Det är ett fritt och självständigt arbete där du på egen hand planerar din dag med stöd och support från huvudkontoret. Vi erbjuder förmånliga villkor för våra anställda och vi har kollektivavtal med Unionen. Våra värderingar är ”ansvar, innovation och passion”. Vi har en stark värdegrund och en vi-anda som vi är stolta över.


Vill du veta mer, kontakta vår Servicechef region syd Patrik Persson, tel. 070-6250226. Välkommen att skicka Din ansökan senast 2020-10-16 till ansokan.se@tomra.com .


Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligen men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tomra Systems AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2020
  • Ansök senast: 16 oktober 2020

Postadress

Djupdalsvägen 32
Sollentuna, 19251

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

4 december 2024