OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du genuint intresserad av ny teknik och drivs av att hjälpa människor? Då kan det här vara din nästa utmaning. I rollen som Servicetekniker hos oss hjälper du företag och myndigheter med att dra nytta av ny teknik. Du jobbar primärt med lösningar inom print, videokonferens, telefoni och annan hård- och mjukvara inom IT-drift.
I ditt dagliga arbete hanterar du installationer, service- och supportärenden. Mycket kan skötas på distans via uppkoppling mot kundens nätverk, men du besöker också kunder rätt så frekvent.
Hos oss går du in i ett trevligt gäng som har kul ihop. Vi jobbar tillsammans för att leverera välfungerande lösningar till våra kunder och det viktigt för oss att verkligen vara serviceinriktade och lyhörda mot våra kunder. Du gillar att ta eget ansvar och ser vilka möjligheter som modern teknik kan ge.
Vi tror att du har följande kvalifikationer:
- 3+ års relevant arbetslivserfarenhet gärna inom IT-support, teknisk service eller liknande
- Goda tekniska kunskaper vad gäller lösningar för utskrift/kopiering, videomöten, nätverk, WiFi, Windows, Office 365, etc
- Flytande på svenska och fullgod engelska
- B-körkort
Om du har en bakgrund som servicetekniker inom print eller liknande så har du en fördel, men vi kan också tänka oss en nyfiken person med en lite annan bakgrund som vi kan utbilda inom området.
Ditt arbetsområde är sydöstra Sverige. Du kan vara baserad vid ett av våra kontor i Karlskrona eller Kalmar alternativt att du utgår från hemmet.
Tveka inte att ansöka om du tycker att vårt erbjudande låter intressant och känner att du stämmer väl in på kompetensprofilen ovan.
Alla ansökningar hanteras självfallet strikt konfidentiellt. Inkomna ansökningar hanteras löpande.
Om Jobshark
Jobshark erbjuder rekryteringstjänster för IT-sektorn. Vi har ca 200 kunder och däribland några av Sveriges mest framstående teknikbolag. Jobshark ingår i en företagsgrupp med ca 50 anställda.