OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett företag med teknik i framkant samtidigt som du aktivt förbättrar tillgängligheten för människor i rörelse? TK Elevator söker nu servicetekniker till sin verksamhet, skicka in din ansökan redan idag!
TK Elevator är en drivkraft bakom teknologiska framsteg för människor och världen. De arbetar med att förbättra tillgängligheten och tillhandahåller nya sätt att färdas längre sträckor, med tydliga lösningar för allt mer avancerade infrastrukturer. Du kommer att arbeta i ett ledande internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter. TK Elevator erbjuder en arbetsplats med en mycket god stämning och teamkänsla. Här är dina förslag och idéer alltid välkomna.
OM TJÄNSTEN
Som servicetekniker ansvarar du för att undersöka, serva och reparera hissar, rulltrappor, portar och dörrar.
En vanlig arbetsdag innebär kundbesök, service och reparationer samt administration kring de dagliga arbetsuppgifterna. Du ansvarar för att förbereda med materialinköp för reparationer, dokumentation och avvikelserapportering samt att tillgänglighetsanpassa anläggningarna.
Du bör även se till att arbetet i verksamheten utförs med hög standard och följer de aktuella hälso- och säkerhetsanvisningar, både internt och externt.
Tjänsten omfattar fast månadslön, servicebil, pensions- och försäkringsavtal, friskvårdsbidrag, friskprofilskontroll med fler förmåner.
OM DIG
För denna tjänst söker vi dig som vill arbeta med service, underhåll och reparation av tekniskt avancerade produkter. Yrket ställer stora krav på självständighet och eget ansvar. Det är även viktigt att du har ett flexibelt förhållningssätt samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete.
FORMELL KOMPETENS:
• Du har en gedigen el-bakgrund, inom såväl installation och schemaläsning som felsökning. Vidare har du erfarenhet av mekanisk montering och är noggrann i ditt arbete.
• Som företagets ansikte utåt ser vi att du är serviceinriktad och förstår vikten av att sätta kunden i fokus. Dessutom är du självgående och stresstålig. Tidigare erfarenhet inom branschen är ett krav.
• Du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift.
• Datorvana och B-körkort är ett krav.
OM ANSTÄLLNINGEN
• Placeringsort: Stockholm, Huvudkontoret är beläget i Sätra men du utgår från ditt hem.
• Tjänstgöringsgrad: 100%
• Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
• Anställningsform: Direktrekrytering, tillsvidare
OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.
Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten - kontakta bemanning.stockholm@lernia.se
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se
OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson