OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicetekniker kommer du att arbeta med service, underhåll, uppgraderingar och reparationer i syfte att säkerställa våra produkters funktion samt säkerhetskrav i enlighet med företagets standars. I arbetet ligger att utföra förebyggande underhåll av kontrakterade produkter, byte av förslitningsdelar och ifyllande/uppdaterade av gällande dokumentation samt erbjuda förbättringsalternativ och moderniseringar av entré lösningar och dörrautomation.
Du kommer att ingå i ett team med andra tekniker i ett område som Mälardalen. Som servicetekniker har du möjlighet att kombinera servicen och mekandet med kundkontakter i ett tryggt och stabilt bolag. Arbetstiderna är mellan 7-16 måndag till fredag.
Dina arbetsuppgifter kommer innebära:
• Planera och prioritera serviceuppdrag
• Självständigt utföra service, underhåll och reparationer för tiden aktuella produkter.
• Rapportera utförda uppdrag till kund och den egna verksamheten.
• Lämna pris på reservdelar, uppgraderingar och arbete enligt gällande prislista eller i samråd med serviceledare.
• Föreslå förbättrings- och/eller uppgraderingsåtgärder till kund.
• Förmedla olösta serviceuppdrag till supportpersonal.
Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället
Din profil
Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas fortsätta din utveckling som servicetekniker. Troligtvis har du en teknisk gymnasieutbildning i bagaget. Du har tidigare erfarenhet av tekniskt arbete och/eller service i någon form. Kunskap inom el, mekanik och elektronik är starkt meriterande liksom utbildning i heta arbeten. Som person, villig att lära dig nya saker, bra på att jobba både självständigt och i team. Du gillar tekniska utmaningar och är lite av en naturlig problemlösare. Du är bra på att ta olika typer av människor och du drivs av personlig utvecklig och att skapa win-win mellan dig och dina kunder. Du innehar B-körkort är flytande i svenska i tal och skrift och behärskar engelska (då detta är företagets koncernspråk).
Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins emily.higgins@2Complete.se eller 073-365 68 32.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Sökord: Servicetekniker, drifttekniker, mekaniker
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson